سرمایه گذاری قطری تضمینی برای ولخرجی در منچستریونایتد نیست – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

وعده یک سینه جنگ نقل و انتقالات برای اریک ده هاگ باعث شده تا هواداران یونایتد رویای خریدهای جدید را در سر بپرورانند، به این امید که باشگاه را به بالای جدول اروپا برگردانند.

قراردادهای قرضی اضطراری مارسل سابیتزر و ووت وهورست نیز وارد این تیم شده‌اند و به طرز چشمگیری شکاف‌های سرمربی یونایتد را کاهش داده‌اند.

تن هاگ پس از تاخیر باشگاه در بازار در تابستان گذشته که باعث شد یونایتد در رقابت های امسال دچار مشکل شود، به منابع مالی برای بهبود تیمش به اندازه کافی برای عنوان قهرمانی از شروع فصل آینده امیدوار است.

https://thepeoplesperson.com/2023/02/21/qatari-investment-does-not-guarantee-a-spending-spree-at-manchester-united-260043/ منبع:

فرد مورد علاقه برای در دست گرفتن کنترل اولدترافورد، سرمایه گذار قطری شیخ جاسم بن حمد بن جابر آل ثانی است.

یونایتد در دهه گذشته بیهوده هزینه کرده است، و تنها تعداد انگشت شماری از خریدها ارزش پولی را در آن دوره ارائه کرده اند.

را ادعای خبرنگار آل ثانی آماده است در صورت موفقیت آمیز بودن خریدش، در اسرع وقت روی تیم سرمایه گذاری کند، اما منابع به ESPN گفته اند که او باید در ابتدا در بازار نقل و انتقالات محدود شود، در غیر این صورت باشگاه ممکن است در معرض خطر نقض فیرپلی مالی باشد. مقررات (FFP)».

یونایتد در تابستان به دنبال یک مهاجم مرکزی با کیفیت بالا خواهد بود، با توجه به علاقه تن هاگ به هدف بلندمدت خط میانی، فرنکی دی یونگ، همچنان پابرجاست.

سرمایه گذاران از سراسر جهان علاقه خود را اعلام کرده اند و هفته گذشته با پیشنهادات رسمی به باشگاه مراجعه کردند.

دوران پرتلاطم منچستریونایتد تحت مالکیت خانواده گلیزر در آستانه پایان است.

هزینه های بالای دلاری بدون بازگشت زیاد به این معنی است که باشگاه فرصت زیادی برای خطا در بازار باقی نگذاشته است، با توجه به اینکه نگاه فیرپلی مالی روی لیگ برتر متمرکز شده است.

کازمیرو و لیساندرو مارتینز به محبوب ترین طرفداران تبدیل شده اند، کریستین اریکسن ثابت کرده است که خریدی بسیار زیرک است و تایرل مالاسیا و آنتونی پتانسیل بالایی دارند.

انصافاً در مورد ده هاگ، درآمدهایی که او مسئولیت آن را بر عهده داشته است، به اندازه کافی تیم را بهبود بخشیده است که معتقد است بودجه آینده در دستان او محفوظ خواهد بود.

منبع داوسون با گزارش‌های قبلی و باورهای گسترده‌تر مبنی بر اینکه سرمایه‌گذاری قطری دریچه‌های سرمایه‌ای را برای بهبود تیم باز می‌کند و همچنین کمک‌های بسیار مورد نیاز به امکانات باشگاه را در تضاد است.

با این حال، راب داوسون، روزنامه‌نگار فوتبال توصیه کرده است که باشگاه قصد ندارد یک ولگردی و ولگردی زیاد، با یا بدون سرمایه‌گذاری قطری، برنامه‌ریزی کند.

جانشینی برای داوید دخیا نیز احتمالاً در دستور کار قرار خواهد گرفت، چه تابستان یا آینده.