سرمربی ملوان همچنان به فکر انتقام است/ کوری شدید بازیکن پرسپولیس با یاران گل محمدی!

این دیدار در انزلی برگزار می شود و مازیار زارع با جان و دل می خواهد در این دیدار پیروز شود. او همیشه به انتقام فکر می کند و شاید قصد داشت اگر تیمش گلی به ثمر رساند یا در نهایت یک پیروزی را به دست آورد خوشحال شود. سرمربی جوان ملوان انزلی انگیزه های زیادی برای این دیدار خاص دارد و تا روز پنجشنبه فرصت داریم تا نتیجه این جدال را ببینیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حالا دوباره مازیار زارع و پرسپولیس مقابل هم قرار می گیرند. این بار اما شرایط متفاوت؛ ملوان انزلی به تازگی به لیگ برتر صعود کرده و به دلیل کمبود بودجه نتوانسته بازیکنان خوبی جذب کند و در نقل و انتقالات تابستانی بازی کند. این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که مازیار زارع دیگر قصد همکاری ندارد زیرا با این بودجه اندک نمی تواند در لیگ برتر رقابت کند. این بود که پرسپولیس ستاره های فوتبال ایران را خرید و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است اما…

دیدار دو تیم ملوان و پرسپولیس ساعت 17 روز پنجشنبه هفته جاری در انزلی برگزار می شود که باز هم تقابل مازیار زارع و تیم سابقش ممکن است حاوی صحنه های جالبی باشد.

سرمربی ملوان همچنان به انتقام بازیکن پرسپولیس فکر می کند/ کوری شدید با یاران گل محمدی!

سرمربی فعلی ملوان انزلی در ادامه دلیل بی بصیرتی شدید خود با پرسپولیس را برداشت و گفت: یکی از دلایل اصلی فوتبال فعلی ملوان این است که از بازی خودمان لذت ببریم، ما برای لذت در فوتبال بازی می کنیم و این خیلی خوب است. برای خود بازیکن زیبا و با ارزش پرسپولیس باعث شد فکر کنم به یک ویرانی درونی رسیده ام با من کاری کردند که در وجودم حل شد و دیگر نمی خواهم فوتبال بازی کنم من اهل مصاحبه نبودم و من اولین نفری بودم که به تمرین رفتم اما در آنجا اگر باج ندهید شما را نابود می کنند.بعضی از رهبران و روزنامه نگاران با من دشمنی شخصی داشتند و چون به آنها پولی ندادم که درباره من مقاله بنویسند. به دردسر افتادم در پرسپولیس در فوتبال خیلی باختم اما از وقتی به ملوان آمدم احساس کردم دوباره می توانم فوتبال بازی کنم و از آقای اهم adzadeh آمده است، میل من برای بهبود بازگشت. در اینجا هم تیمی ها و هواداران عالی و یک محیط تیمی عالی وجود دارد. در دوستی ملوان همدلی و آرامش وجود دارد».

حدود 10 سال پیش پس از شادی گل ویژه مازیار زارع در دیدار با پرسپولیس، هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی و سایت های هواداری زیر این بازیکن خط و نشان کشیدند و اعلام کردند که در جام حذفی دو تیم که قرار است در تهران برگزار می شود و یک بازی برگشت برای آن برگزار خواهد شد. اما مازیار درنگ نکرد و در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد: شادی بعد از گلم به پرسپولیس حق من، حق شهرم و حق همه هواداران ملوان بود. مهم نیست بعد از گل چقدر خوشحال باشم. من از هیچکس جز خدا نمی ترسم و اگر بتوانم گل جام حذفی را بزنم مطمئن باشید هزار برابر قبل از من خوشحال می شوم و اگر هم تیمی هایم گل بزنند باز هم خوشحال خواهم شد. من با مصاحبه جوابشان را نمی دهم اما مصاحبه و حرف زدن کار افراد ضعیف است. من در زمین به آنها نشان خواهم داد که من یک مرد عمل هستم.”