برنده توپ طلا پس از دریافت جایزه اولش چه گفت؟/ از رویای کودکی تا افتخار بازی با رونالدو

کاپیتان رئال مادرید در مورد جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم در سال 2018 که تاثیر بسزایی در دیده شدن مهاجم فرانسوی داشت، گفت: برای من افتخار بود که در کنار رونالدو بازی کنم. او یک جانور است. روزی که او رفت من انگیزه داشتم. تلاشم را مضاعف کنم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم. از آن زمان، هر روز تلاش کرده ام در زمین بیشتر برای تیم کار کنم. آیا من ترکیبی از رونالدو و زیدان هستم؟ خب، راستش را بخواهید، ای کاش برخی از آنها را داشتم. ویژگی های هر دو.”

کریم بنزما اولین توپ طلای دوران بازیگری خود را از آن خود کرد. مهاجم فرانسوی این جایزه را برای بازی در دو قهرمانی فصل گذشته رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. کاپیتان کهکشانی ها که بالاتر از سادیو مانه، کوین دی بروین و روبرت لواندوفسکی بیشترین آرا را برای توپ طلا به دست آورد، پس از دریافت این جایزه گفت: از کودکی آرزوی بردن توپ طلا را داشتم. خانواده ام نقش زیادی در موفقیت من در کسب این جایزه داشتند، این توپ طلا متعلق به همه کسانی است که همیشه در کنار من بوده اند، این توپ طلا متعلق به همه مردم منطقه ماست.»

بنزما سپس به سراغ موضوعات دیگری از جمله تبریک به کیلیان امباپه، انتخاب رئال مادرید به عنوان تیم سوم فصل گذشته و…

در مراسم اهدای توپ طلا، رئال مادرید با وجود قهرمانی در فصل گذشته، سوم شد که برای بنزما غیرقابل قبول بود. او گفت: «پاسخ من بسیار واضح است. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست. وقتی بچه بودم سه خواب دیدم. یکی خرید خانه برای مادرم، دوم بازی برای رئال مادرید و سومی بردن توپ طلا.

او ابتدا در مورد امباپه و صحبتی که با او داشت گفت: “او قبل از مراسم به من تبریک گفت. ما هرگز در مورد رئال مادرید صحبت نکردیم. کاری که او انجام می دهد از خودش است.”

برنده توپ طلا پس از دریافت جایزه اولش چه گفت؟/ از رویای کودکی تا افتخار بازی با رونالدو

بنزما در پایان درباره وضعیت فعلی خود گفت: این فصل را دیر شروع کردم چون مصدومیتی داشتم که یک ماه در خانه ماندم. به همین دلیل زمان زیادی را از دست دادم و مجبور شدم برای رسیدن به سطح مطلوب تلاش زیادی کنم. اما مطمئن هستم که به تدریج به سطح فصل گذشته خواهم رسید.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی