سمت راست پرسپولیس عوض شد!


کد اطلاعات: 1973966
29 اکتبر 1402 ساعت 6:50 ق.ظ.
3.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

یحیی گل محمدی در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس مقابل پیکان تغییرات جالبی در جناح راست تیمش ایجاد کرد که می تواند نقشه راه بازی های آینده باشد.

سمت راست پرسپولیس عوض شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 81 دیدار پیکان و پرسپولیس، یحیی گل محمدی وحدت حنان اف را به میدان فرستاد و او را در دفاع راست و دانیال اسماعیلی فر را به جای سعید صادقی در خط هافبک راست بازی داد.

این ترکیب باعث شد این زوج برای اولین بار در جناح راست پرسپولیس شکل بگیرد و وحدت و دانیال یک زوج عالی را تشکیل دهند. دانیال که در مقایسه با وحدت ممکن است در کارهای دفاعی شرایط پایین تری داشته باشد و در فاز هجومی و در نیمه حریف بازیکن بهتری باشد و شاید اگر از خط دفاع خلاص شود در هافبک راست بهتر عمل کند. موقعیت، اما در این 10-15 دقیقه آخر او بهتر است و معمولی تر کار می کند و ترکیب های خوبی با واحد داشت.

با توجه به مصدومیت مهدی ترابی و عدم آمادگی این بازیکن برای بازی با استقلال تاجیکستان و از طرفی با توجه به انفعال و افت کیفیت سعید. صادقی شاید استفاده از این زوج در جناح راست پرسپولیس نتایج بهتری را برای دروازه محمدی و تیمش به ارمغان بیاورد، به خصوص اینکه وحدت مقابل تیم سابقش به میدان می رود و مطمئنا انگیزه خاصی برای این دیدار خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی