سید عباسی: هندزفری داور فقط برای ما ضرر دارد!

داوود سیدعباسی از مشکلات تیمش و عدم حمایت شهر خودرو در استان خراسان صحبت کرد و از داوران هم گلایه کرد.

سید عباسی در خصوص داوری گفت: جالب است که امروز در دو سه صحنه داور اجازه نداد بازیکن ما وارد زمین شود و او را برگرداند. هرچقدر به داور می‌گفتیم بازیکن ما را به زمین بگذار، او می‌گفت دست آزاد من کار نمی‌کند و نمی‌شود و می‌گفتیم دستش را بده، اما می‌گوید شکسته است. ! اما سه بار هندزفری داور را صدا زد و آمد تا نیمکت ما کارت بدهد! چطور آنجا خراب نمی شد؟! گل سومی که زدیم، سی ثانیه به بازیکن گفتیم برو بیرون و گفت دست آزادم شکسته است. چطور سه بار به داور گفتی بیا نیمکت ما کارت بده، دست آزاد شکسته نشد؟ چرا مربی ما را اخراج کرد؟ به من نوشتند که اگر دوباره اخراج شوی سه جلسه محروم می شوی و این مبلغ جریمه می شوی یا اگر دوباره صحبت کنی این اتفاق می افتد. حرفی نمی زنیم، اما به روحیه خاک پدرم، دلم گرفته بود. چرا آقای تاجدار را اخراج کرد؟ چی گفت؟ مثل اینکه مربی بزرگی مثل آقای قلعه نویی عوض می شود، تیم برمی گردد و مدیریت می کند، یا ما تیم را مدیریت می کنیم و تغییراتی ایجاد می کنیم، بعضی از دوستان خیلی خوب کارشان را می دانند! واقعا نمیدونم چی بگم


سرویس خبر شماره: 1818281 |
16 فروردين 1401 ساعت 23:59 |
5,413 |

0نظرات

سید عباسی ادامه داد: مسابقه بسیار خوب و زیبایی بود. ما و تماشاگرانی که آمده اند چمدان هایمان را بسته ایم. حضور تماشاگران در این ورزشگاه باشکوه، امکانات خوب، زمین عالی و تیم بسیار خوب لذت خاصی داشت. دیروز هم گفتم اگر امتیاز از تیم گل گهر کسر نمی شد، شاید الان با قطعات خوبی که دارید برای قهرمانی بجنگید. جا دارد به لیدرهای گل گهر خدا قوت بدهم. من همچنین می خواهم از آنها و همه کسانی که تا آنجا که می توانند از تیم ما حمایت می کنند تشکر کنم. اگر داستان شهر ماشین ها را بگویم هفتصد مثنوی است! من سال هاست که خدا را شکر در فوتبال ایران هستم و تیم هایی را دیده ام که مشکل داشتند اما اگر یک تیم شهرستانی مشکلی داشته باشد حداقل شهرشان پشت سرشان است یا از طرف مسئولان حمایت می شوند اما ما هیچ مشکلی نداریم. یکی جز خدا بازیکنان ما فقط خدا را دارند و امروز هم گفتم حقوقمان را از خدا می گیریم و هیچ ادعایی نداریم. زحمات فرزندان ما را نمی توان بی پاسخ گذاشت و هیچکس را نمی توان با تلاش این کودکان بی پاسخ گذاشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داوود سید عباسی در نشست خبری پس از تساوی مقابل گل گهر گفت: تبریک به تیم خوب گل گهر. تیم بسیار خوبی است و هیچکس از توانایی های این تیم غافل نیست. آقای قلعه نویی استاد من بودند و ایشان مربی من هستند. باعث افتخار من بود که امروز با این استاد بزرگ در میدان بودم و او جذابیت های خاص خودش را داشت. من با بازیکنانم خداحافظی می کنم. با جریان های وحشتناک می جنگیم و با تمام مشکلاتی که داریم به زمین می رویم. جریاناتی علیه تیم ما وجود دارد که اسم تیم ما ساده ترین سوال است. یک اتفاقی در طول بازی می افتد، خودشان را ارزیابی می کنند و دو سه صحنه را برمی گردانند و می گویند این صحنه خطا یا پنالتی بوده یا نه، اما اینطور نیست و بازی ساختن خیلی راحت است.

سرمربی شهرخودرو اضافه کرد: هیچکس در توانایی های تیم خوب گل گهر شکی ندارد و این تیم نیازی به این مشکلات ندارد و در مسابقاتی که انجام داده تیم در زمین مسلط است و از نظر فنی و تاکتیکی قابل احترام است و ندارد. باید تعریف شود؛ “اما ناخودآگاه جریان های ناخودآگاه علیه تیم ما وجود دارد. بازیکنان ما جوان هستند، حتی برخی در سال اول هستند. تیم شهرخودرو از اول فصل مشکلات زیادی داشته است، اما ما می توانیم با خودمان ببینیم. چشمانی که بازیکنان ما در حال مبارزه با تیم ما هستند، نه تنها در زمین، بلکه در خارج از زمین.

سرمربی شهرخودرو در پایان گفت: در سیرجان دوست داریم با چنین تیمی در چنین مکانی بازی کنیم. چرا حقیقت را نمی گویید؟ من نمی توانم به یک سری از بازیکنان جوان چیزی بگویم و جانشان را بگذارند و جواب را ببینند اما هر که حق این بچه ها را بخورد جوابش را در این دنیا و روز قیامت می دهد. من از شخص خاصی نام نمی برم و نام نمی برم، بلکه هرکس حقوق این کودکان را زیر پا بگذارد، خداوند در دنیا و آخرت جوابگوی آنها باشد. از تیم گل گهر و مسئولان گل گهر تشکر می کنم. شما واقعاً می توانید یک باشگاه حرفه ای را اینجا ببینید و احساس کنید که در یک باشگاه حرفه ای بازی می کنید. به ایشان تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. به بچه ها خسته نباشید می گویم و از خدا می خواهم که مراقب ما باشد چون هیچکس به فکر ما نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی