قربانی: فوتبال ما 50 ساله است

پیروز قربانی سرمربی رایکا پس از تساوی مقابل ویستا توربین گفت: فکر می کنم بازی خوبی برای هر دو تیم بود، اما متاسفانه نتیجه آن چیزی که شایسته ما بود نبود. نمی دانم کجا هستیم که علیرغم داشتن بازی های خوب، همچنان برای برد تلاش می کنیم. انشالله مشکل ما هم حل بشه

سرمربی رایکا درباره سطح لیگ برتر گفت: برنامه ریزی لیگ برتر خوب است اما داوران ضعیف هستند. سطح کیفی بازی ها به نظر من خیلی بالا نبود. یک جایی باید با خودمان دو چهار کار کنیم، در فوتبال دنبال چه هستیم؟ من به دنبال قدردانی از بیننده هستم. برد با هر تاکتیکی 50 سال پیش بود. امروزه فوتبال به سراسر جهان سفر می کند تا به تماشاگران خدمت کند.


سرویس خبر شماره: 1818282 |
17 جولای 1401 ساعت 00:01 |
16,698 امتیاز خبر|

0نظرات

تیم ما تله ای دارد که ما پیدا نمی کنیم

او گفت: تیم ما همیشه خوب بازی می کند. با احترام به حریفان، در دیدارهای گذشته از نظر فنی خوب بوده ایم. کار ما گیرایی دارد، این است که راحت گل می زنیم و برای گلزنی باید بیشتر تلاش کنیم. هر چقدر هم بالا و پایین برویم، نمی توانیم این مشکل را حل کنیم. ما نمی دانیم مشکل از کجاست. با وجود بازی خوبی که انجام دادیم، متاسفانه برای برد مشکل داریم که مطمئنا حل خواهد شد.

قربانی در پایان گفت: من از ابتدا در فوتبال جنگیدم و طبیعتا برای موفقیت تیمم خواهم جنگید. ما باید یاد بگیریم که در جایی به یکدیگر احترام بگذاریم. متاسفم که این را می گویم، اما یاد گرفته ام که اگر کسی به من توهین کند، این کار را می کنم. شاید چیز خوبی نباشد اما فوتبال ایران یک جنگ است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او در مورد بازیکنان رایکا که در دقایق پایانی دچار مصدومیت فیزیکی شدند، گفت: طبیعی بود. به هر حال ویستا توربین هم بازیکنان خیلی خوبی داشت و فشار می آورد، اما ما در خانواده و باشگاه مسائلی داریم که روی کار تیمی تأثیر گذاشت، اما از تلاش بچه ها خوشحالیم، اما ناراحتی من این است که بچه ها پاداش می گیرند. ، به آنچه که لیاقتش را داشتند نرسیدند.

پیروز قربانی، سرمربی تیم رایکا بابل، تیمش را شایسته پیروزی مقابل ویستا توربین دانست.

سرمربی بابلی ها درباره تقابل این دو نیمه گفت: فوتبال یک جنگ است. ما یک تیم از شهرستان هستیم. طبیعتاً من به عنوان یک کارمند اجازه نمی‌دهم کسی بخواهد با یکی از اعضای خانواده رایکا آنطور که می‌خواهد رفتار کند. من برای تیم توربین ویستا احترام زیادی قائلم. فوتبال جنگ است. یک نفر به یکی از اعضای تیم من توهین می کند، حالا چه عکاس تیم ما باشد، چه مدیر رسانه یا جوان ترین عضو تیم، طبیعتاً واکنش نشان می دهم. حالا این زیباکننده من است یا من دنبال آن چیزها نیستم.

وی ادامه داد: طبیعتا زمان، کار، علم و دانش می خواهد. اما متاسفانه 50 سال است که فوتبال در ایران گیر کرده است. همه ما می‌خواهیم به هر وسیله‌ای و با دلایل خوبی به نتیجه برسیم. مدیران غیر فوتبالی که ممکن است تجربه فوتبالی نداشته باشند، مربیان را به تلاش برای پیروزی سوق دادند. شاید در ایران کارساز باشد اما در درازمدت به ضرر فوتبال ایران است چون قرار است تمام دنیا فوتبال بازی کنند و اول از تماشاگر لذت ببرند و بعد بتوانند نتیجه بگیرند.

قربانی در خصوص وضعیت داوری فوتبال کشور گفت: اکنون داوران سخت کار می کنند اما در گذشته می گفتند سطح داوری از سطح فوتبال ما جلوتر است اما اکنون باید بگوییم که هم در لیگ برتر و هم در لیگ برتر. در لیگ 1، داوری ما پشت فوتبال ماست.” . حالا می خواهند من را محروم کنند یا نه، من اصلاً کاری ندارم و یک جایی باید واقعیت ها را بپذیریم، قضاوت ما خیلی ضعیف است.