شادی یک ستاره واقعی: بهترین گل عمرم را زدم!


سرویس خبر شماره: 1987691
27 دسامبر 1402 در 9:46 ق.ظ.
نمایش 4K |

1نقطه نظر

براهیم دیاز ستاره رئال مادرید از اینکه توانسته با یک گل زیبا دروازه ویارئال را باز کند بسیار خوشحال است.

شادی یک ستاره واقعی: بهترین گل عمرم را زدم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در هفدهمین روز لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد.

در این دیدار براهیم دیاز فرصت بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید را پیدا کرد و توانست نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد تا به کارلو آنچلوتی ثابت کند که توانایی انجام بازی های مهم و دشوار را برای این تیم دارد.

این بازیکن جوان در یک حرکت انفرادی و دور از بازیکنان حریف موفق شد در دقیقه 64 این دیدار در حالی که تیمش با دو گل از حریف پیش بود گل زیبایی به ثمر برساند که اجاره زیادی برای او به همراه داشت.

1968101

دیاز پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران گفت: این یکی از بهترین گل های تمام دوران فوتبالم بود و مهمتر از همه توانستم آن را در سانتیاگو برنابئو به ثمر برسانم.

می خواهم برای حمایت از دیوید آلابا که به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد، پیامی ارسال کنم. امیدوارم مصدومیت او تا حد ممکن جدی نباشد.

همه بازیکنان تیم به خوبی یکدیگر را درک می کنند. این درک متقابل در این تیم وجود دارد زیرا در گروه بسیار خوب و فوق العاده ای قرار داریم. همه ما بسیار متحد هستیم و این به خوبی در زمین نشان داده می شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی