مداحی ستاره گل گهر در شهر شعر (عکس)


سرویس خبر شماره: 2017619
9 مه 1403 در 8:48 ق.ظ.
3.4K |

0نقطه نظر

احمدرضا زندروح این بار در شرایطی متفاوت به شیراز بازگشت و با خاطره ای خوش از این شهر شاعرانه رفت.

مداحی ستاره گل گهر در شهر شعر (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان لیگ بیستم، خبر تلخ و ناراحت کننده ای در اردوی گل گهر به گوش رسید و احمدرضا زندروح که یکی از بازیکنان مورد نظر دراگان اسکوچیچ بود، مجبور شد برای پشت سر گذاشتن اردوی خود راهی شیراز شود. . سرویس.
البته قسمت خوب ماجرا برای زنده روش این بود که فجر توانست به لیگ برتر صعود کند و با وجود جدایی از گل گهر که یکی از تیم های ثابت لیگ برتر بود، در بالاترین حد به کار خود ادامه داد. مرحله. فوتبال ایران.
اما ماجرا برای زنده‌روح چندان خوب پیش نرفت و با سقوط سریع فجار به لیگ دسته دوم، زین‌دورو یک فصل چندان در ترکیب فجر دیده نشد و نتوانست برای تیم دیگری بازی کند.

2015760

بالاخره خاطرات دوران سربازی او با شروع لیگ بیست و سوم برای زنده روح به پایان رسید و او در حال حاضر یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر محسوب می شود.
او در مرحله یک هشتم نهایی مقابل فجر به شیراز بازگشت اما این بار تیمش با پیروزی 3 بر صفر از زمین مسابقه حذف شد و برخلاف میل باطنی اش دیگر مجبور به ماندن در این شهر نبود و بلافاصله با همراهی تیمش راهی تهران شد. سایر بازیکنان پس از تقدیری که از باشگاه فجر دریافت کرد، بازگشت تا برای بازی بعدی تیمش در لیگ برتر آماده شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی