“شما برای 10 دقیقه خاموش هستید!”

صبح همگی، به جمعه خوش آمدید.

این روزی است که همه ما بیشتر از همه در هفته منتظر آن هستیم. روزی که خبرنگاری از میکل آرتتا در مورد وضعیت بدنی برخی از بازیکنانش می پرسد و او پاسخی مبهم به آنها می دهد و ما سعی می کنیم بررسی کنیم که آیا او 0.000001% بازتر از حد معمول بوده است یا 0.000001% کمتر از حد معمول باز بوده است.

چه روزگاری برای زنده بودن

کمی دیرتر امروز بعد از ظهر از سرمربی پیش از بازی مقابل وستهام خواهیم شنید. مثل همیشه ما داستان ها را در ارسبلاگ نیوز برای شما آورده ایم. تا زمانی که با چکش ها بازی کنیم، احتمالاً پشت سر من سیتی خواهیم بود که بدون شک اورتون را در بازی اولیه روز شنبه شکست خواهد داد، و بیشتر پشت سر لیورپول که در خانه برنلی است. حتی اگر 8 امتیاز از 13 امتیاز برنلی در این فصل خارج از خانه باشد، این ایده که آنها چیزی در آنفیلد کسب کنند بسیار دور از ذهن است. زیبا، زیبا، بسیار دور از ذهن.

و بنابراین وقتی یکشنبه فرا می رسد، نه تنها فشار خود بازی، بلکه وزن خارجی کاری که دو تیم دیگر انجام داده اند وجود دارد. اما ببینید، ما هفته گذشته وقتی با لیورپول بازی کردیم، این اتفاق را داشتیم. آیا فاصله 8 خواهد بود یا 2؟ ما در آن زمان به خوبی با آن کنار آمدیم، و وقتی به آن رسیدیم، این واقعیت حضور در رقابت قهرمانی است. در حالی که باعث ایجاد استرس و اضطراب خاص خود می شود، به هر ترتیبی که باشد، به مراتب بهتر از این است که در میانه جدول فکر کنید که آیا بهتر است رتبه هفتم را به پایان برسانید و در لیگ کنفرانس اروپا بازی کنید یا هشتم شوید و هیچ چیز دیگری نداشته باشید. اروپا اصلا این نوع منطقی سازی ها در حال آزمایش هستند.

در همین حال، طبق گزارشات، IFAB (هیئت بین‌المللی فدراسیون فوتبال) آزمایش‌های آتی را برای sin-bins در سطح بالای فوتبال اعلام خواهد کرد. برای بازیکنانی که مخالفت خود را نشان می‌دهند و برای خطاهای بدبینانه می‌توان از یک «کارت آبی» استفاده کرد. اعلام کامل امروز انتظار می رود و ما هنوز نمی دانیم این آزمایشات کجا و چه زمانی برگزار می شود. Sin-bins مدتی است که در سطوح پایه فوتبال انگلیس راه اندازی شده است، اما من نمی دانم چقدر موثر بوده است.

باید بگم که در این مورد کمی دچار مشکل هستم. نه چندان در مورد خود سین‌بین‌ها، اما مدتی است که احساس می‌کنم کل ساختار کارت می‌تواند با یک بازسازی کامل انجام شود. فقط واریانس بیش از حد وجود دارد. اخراج تاکهیرو تومیاسو مقابل کریستال پالاس در این فصل. آیا او و آرسنال مستحق 10 نفره شدن بودند – اساساً مجازات نهایی برای یک بازیکن و یک تیم – به خاطر اتفاقی که رخ داد؟ تأخیر جزئی در پرتاب، و یک خطا در جایی که او به سختی حریف را لمس کرد.

من فکر نمی‌کنم که شما بتوانید دلیل خوبی برای آن داشته باشید، به‌خصوص زمانی که مقامات – چه در زمین بازی و چه در لانه VAR – کاملاً مایل به نادیده گرفتن اعمال خشونت‌آمیز جدی و آشکار بوده‌اند. در مورد تومیاسو، شاید یک سین-بین 10 دقیقه ای برای “بی احتیاطی” او نتیجه عادلانه تری باشد. خطاهایی وجود دارد که به خودی خود مستحق دریافت کارت زرد نیستند، اما مستحق مجازات دیگری هستند. یا برخی خطاها که باید یک لمس بیشتر از زرد باشد اما کاملا قرمز نباشد.

مشکل بزرگ اجرا خواهد بود. یک داور ممکن است به بازیکنی که چیزی برای گفتن دارد بگوید: «هی، کارت آبی را به خاطر بسپار. من می توانم تو را ببندم پس خفه شو!» و دیگری که بلافاصله کارت را بیرون می آورد و بدون هیچ هشداری 10 دقیقه او را کنار می گذارد. این ناهماهنگی مردم را دیوانه خواهد کرد. حدس می‌زنم آزمایش‌ها برای همین باشد، اما با معرفی VAR برای بهتر کردن همه چیز فقط برای کشف آن، خیلی چیزها را بدتر کرد، می‌توانید درک کنید که چرا مردم نگرانی‌هایی در مورد لایه جدیدی از داوری دارند.

در صحبت از VAR، رئیس لیگ برتر به برخی مشکلات اعتراف کرده است، از جمله میزان زمان لازم برای تصمیم گیری و تجربه هواداران در استادیوم ها که هر بار که بازی برای بررسی متوقف می شود تقریباً کاملاً در تاریکی رها می شود. . این هم برام جالب بود:

آخرین آمار لیگ برتر نشان می دهد قبل از معرفی VAR، 82 درصد تصمیمات داوری صحیح بوده است. اکنون، از زمانی که VAR معرفی شده است، 96 درصد تصمیمات صحیح است.

که باعث شد کمی بیدار بمانم، زیرا در اینجا قطعه ای از یک مقاله Sky Sports در سال 2018 با استناد به ارقام PGMOL آمده است:

در مجموع، داوران در هر بازی حدود 5 خطا مرتکب می شوند، یعنی در 98 درصد مواقع حق با آنهاست.

کمک داور در هر بازی به طور متوسط ​​50 تصمیم می گیرد. 45 مورد از این قضاوت‌ها کاملاً آفساید هستند که چهار مورد از آنها به پرچم‌های آفساید منجر می‌شوند. دقت آنها؟ باز هم، 98 درصد خیره کننده.

تصمیم گیری را به عهده شما می گذارم که آیا در آن زمان با اعداد مزخرف تغذیه می شدیم یا اکنون. در هر صورت، چیزی بوی خوبی ندارد.

درست. فعلا بذاریمش به هر حال برای یک روز پر از پادکست منتظر بمانید. در آینده، یک مصاحبه اختصاصی بین تیم استیلمن و مانوئلا زینسبرگر، دروازه بان زن آرسنال، یک Arsecast امروز صبح، و بعد از ظهر غلاف مصدومیتی که دیروز به آن اشاره کردم، و همچنین یک پادکست پیش نمایش وستهم برای اعضای Patreon ما.

روز شلوغی در میکروفون خواهد بود، و برای مطالعه بیشتر، تیم در مورد دیوید رایا اینجاست.

یک خوب.

پست “شما برای 10 دقیقه تعطیل هستید!” اولین بار در آرسبلاگ ظاهر شد … وبلاگ آرسنال.

https://arseblog.com/2024/02/youre-off-for-10-minutes/ منبع: