شکایت 9 میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود


سرویس خبر شماره: 2016481
4 مه 1403 ساعت 9:00 ق.ظ.
4.6 هزار |

0نقطه نظر

دیوید بکهام از مارک والبرگ بازیگر مشهور به دلیل عدم پرداخت 9 میلیون دلار مرتبط با تبلیغات شکایت کرد.

شکایت 9 میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیوید بکهام که در تبلیغات مربوط به باشگاه های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شد که این بازیگر آمریکایی مبلغ 9 میلیون یورویی که قرار بود در ازای این ها به او پرداخت شود، پرداخت نکرده است. اطلاعیه ها.

این فوتبالیست سابق ادعا می کند که فریب خورده تا سفیر برند شود و 9 میلیون مورد توافق را دریافت نکرده است. قرارداد بکهام با شرکت ورزشی F45 بود که والبرگ 36 درصد از سهام آن را در اختیار دارد.

2014011

وکلای بکهام اعلام کردند که این شرکت قرار بود در سال 2022 9 میلیون یورو به بازیکن سابق منچستریونایتد بپردازد اما هنوز آن را دریافت نکرده اند.

از سوی دیگر پاسخ والبرگ و وکلای او این است که این اظهارات کاملاً بی اساس است و از قاضی خواستند که درخواست نمایندگان بکهام را رد کند. اما قاضی به درخواست آنها پاسخ نداد و تصمیم به ادامه پرونده گرفت.

بکام عکس ها و فیلم های ساخته شده برای این تبلیغ را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد و در طرف مقابل شرکت F45 نیز بکام تصمیم مشابهی گرفت تا دو طرف درگیری در فضای مجازی ادامه پیدا کند.

در حال حاضر دوستی بکهام و والبرگ که در سال 2007 با خانواده هایشان آشنا شده بودند به پایان رسیده است و تنها ارتباط آنها در اینستاگرام فالو است.

مجله اخبار فوتبال خارجی