باشگاه قطری دست به سه ستاره پرسپولیس زد



رقابت های فوتبال باشگاهی کشورهای عربی به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و به همین دلیل سران این باشگاه ها باید به فکر تقویت تیم خود باشند.

به همین دلیل بار دیگر پیشنهادهای مدیر برنامه های ایران به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسید.

این در حالی است که یکی از باشگاه های قطری پس از بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با این سه بازیکن برای جذب آنها شد که قراردادشان در پایان فصل با پرسپولیس به پایان می رسد.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک های این تیم که از زمان روی کار آمدن اسمار ویرا یکی از بازیکنان اصلی این تیم بوده است، پیشنهاد قطری ها را در پایان فصل به تعویق انداختند تا تمرکز خود را روی مسابقات بگذارند. مقابل این تیم در لیگ برتر و جام حذفی به آنها اجازه داد.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی، وحید امیری، وحدت حنان اف و مرتضی پورعلیگنجی کسانی هستند که در پایان فصل با پرسپولیس قرارداد ندارند.

رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه نیز پس از مذاکره با عثمر ویره، موضوع تمدید قراردادشان را به پایان فصل موکول کرد تا تمرکزشان در هفته های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران مختل نشود.

حال باید دید بازیکنانی که از لیگ های عربی این پیشنهاد را دریافت می کنند، با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کرده اند، حاضرند فوتبال خود را به عنوان لژیونر تمدید کنند یا ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس در پی واگذاری به کنسرسیوم بانکی ضرر کرد؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال