شکستگی فک نکو ویلیامز در یک برخورد وحشتناک – فصل برای مدافع سابق لیورپول – باشگاه لیورپول

این بازیکن 22 ساله در جریان دیدار روز چهارشنبه با برایتون در سیتی گراوند با ضربه سر رفت که صورتش با چکمه جانسون که خودش در حال تلاش برای دفع بود، برخورد کرد.

Forest تنها پنج بازی در ماه آینده دارد، بنابراین جای تعجب نیست که شماره 7 آنها تا کمپین جدید حذف شود.

زود خوب شو نکو هرگز تنها قدم نخواهی زد!

https://www.thisisanfield.com/2023/04/neco-williams-fractures-jaw-in-horror-collision-season-over-for-ex-liverpool-defender/ منبع:

در رتبه بندی بازیکنان آنها برای آن بازی، را ناتینگهام پست امتیاز 8.5 از 10 را به ویلیامز داد که با مورگان گیبز وایت و تایوو آوونی و تنها پس از برنده مسابقه دانیلو قرار گرفت.

کادر پزشکی فارست با حضور ویلیامز در زمین، مدافع را در وضعیت ریکاوری قرار دادند، در حالی که خون از دهانش می‌ریخت، قبل از اینکه او را برانکارد کنند.

که با توجه به را ناتینگهام پست، که گزارش می دهند ویلیامز روز پنجشنبه تحت عمل جراحی قرار می گیرد و قرار است بقیه فصل را از دست بدهد.

نکو ویلیامز مدافع سابق لیورپول پس از برخورد شدید با برنان جانسون، هم تیمی خود در ناتینگهام فارست، فک خود را شکست.

ویلیامز از زمان انتقال 17 میلیون پوندی اش از آنفیلد در تابستان گذشته، بازیکن ثابت فارست بوده است، اما اولین بازی او در ناتینگهام اکنون به پایان رسیده است.

ولزی در 31 بازی در این فصل لیگ برتر، 20 بازی را آغاز کرد که هر کدام از 6 بازی آخر را شامل می شود و در هر دو سمت به عنوان دفاع راست، دفاع چپ یا وینگر عمل می کند.

او اولین گل خود را برای این باشگاه در باخت 3-2 مقابل لیورپول در آنفیلد به ثمر رساند و با جشن نگرفتن به تیم سابقش احترام گذاشت.

امید این است که عمل جراحی ویلیامز به خوبی انجام شود و او به سرعت بهبود یابد و به او اجازه دهد فصل اول مثبت فزاینده‌ای را با فارست بسازد.

وی سپس به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تحت درمان و آزمایشات فوری جراحت قرار گرفت که اکنون به عنوان شکستگی فک تشخیص داده شده است.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 آگوست 2022: نکو ویلیامز از ناتینگهام فارست در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین اورتون اف سی و ناتینگهام فارست اف سی در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فارست یک پیروزی تماشایی 3-1 مقابل برایتون به دست آورد که به لیورپول امید بیشتری برای حضور در اروپا داد.