فولام در حال بررسی پیشنهادات بیش از 50 میلیون پوندی برای ژائو پالهینیا، هدف منچستریونایتد است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

منچستریونایتد پس از پیروزی مقابل برایتون در دیدار نیمه نهایی جام حذفی در آخر هفته، به دومین فینال مسابقات حذفی فصل جاری خود راه یافت.

شیاطین سرخ اکنون در اواخر امشب با یک تیم شکست خورده تاتنهام هاتسپر روبرو می شوند، تازه از باخت تحقیرآمیز 6-1 مقابل نیوکاسل یونایتد، در تلاشی برای تثبیت موقعیت خود در رقابت برای چهار تیم برتر.

با توجه به اینکه گلیزرها بالاخره در آستانه تکمیل فروش باشگاه هستند، زمان برای نیمه قرمز منچستر روشن به نظر می رسد.

پس از این تصاحب، یونایتد در تابستان به دنبال تقویت‌های اصلی خواهد بود و در ماه‌های اخیر نام‌های زیادی با این باشگاه مطرح شده است.

یکی از نام هایی که مدام بر سر زبان ها می افتد، جوآئو پالهینها از فولام است.

هافبک دفاعی 27 ساله تابستان گذشته با مبلغی بالغ بر 20 میلیون پوند از تیم پرتغالی اسپورتینگ سی پی به کوتاجرز پیوست و قراردادی 5 ساله را روی کاغذ آورد.

او از آن زمان برای تیم مارکو سیلوا شکوفا شده است و 34 بازی در تمام مسابقات انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده است.

‘Queque’ بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر در این فصل تکل (119) انجام داده است و عملکرد چشمگیر او باعث شده است که بسیاری از تیم های برتر بنشینند و توجه کنند.

بر اساس گزارش جدید توسط فوتبال اینسایدردوران حضور پالهینیا در جنوب لندن به زودی به پایان می رسد و فولام قرار است در تابستان امسال پیشنهاداتی بیش از 50 میلیون پوند برای ناوشکن هافبک خود را در نظر بگیرد.

یونایتد در میان کل باشگاه‌ها از جمله چلسی، لیورپول و تاتنهام است که به‌خوبی به پالهینها نگاه می‌کنند و از طرفداران سبک بازی او شناخته می‌شوند.

این ملی پوش پرتغالی همچنان یکی از پردرآمدترین بازیکنان فولام است و دستمزدی در حدود 50 هزار پوند در هفته در کریون کوتیج دریافت می کند.

این به سختی می تواند مانعی برای خواستگاران علاقه مند باشد و در صورت تحقق حرکت درست، دستمزد پالهینها احتمالاً دو برابر و حتی سه برابر خواهد شد.

یونایتد به یک گزینه پشتیبان برای کاسمیرو نیاز دارد و پالهینیا مطمئناً می تواند در این نقش برای شیاطین سرخ کار کند.

ملی پوش برزیلی تنها گزینه واقعی یونایتد در هافبک دفاعی باقی می ماند و غیبت او در جلسات این دوره اغلب با دوره های آشفته فرم همزمان شده است.

پالهینیا کاندیدای ایده آلی است که هر زمان که لازم باشد برای سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا قدم بگذارد و به یونایتد عمق تیمی را بدهد که برای شروع واقعی انقلاب اریک تن هاگ در اولدترافورد نیاز دارد.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/27/fulham-set-to-consider-bids-of-over-50million-for-manchester-united-target-joao-palhinha-263232/ منبع: