شکیل اونیل به دفاع از فرشته ریس می آید

و مادرت هم همینطور

— کیت اولبرمن (@KeithOlbermann) 2 آوریل 2023

ریس انتقادهای چپ و راست را دریافت کرده است. در جریان باد یکشنبه شب در رسانه‌های اجتماعی شروع شد و زمانی که تمام برنامه‌های گفتگوی ورزشی صبحگاهی با داستان و واکنش به اقدامات انجامید، شدت بیشتری پیدا کرد. منتقدان او می گویند که طعنه زدن او بیش از حد و غیر ضروری بود، که او شخصا با فعال بودن در حساب توییتر خود از پایان بازی به آن پاسخ داده است.

Shaq به دفاع از ریس می آید

بازی بین LSU و آیووا یکی از پرمخاطب‌ترین و پربیننده‌ترین بازی‌های کالج زنان در تمام دوران‌ها بود، و هیاهوی زیادی که منجر به اخبار شد وجود داشت. جنون کیتلین کلارک در هفته قبل این ورزش را فراگرفته بود و افرادی بودند که فقط برای دیدن اینکه او برای یک انکور چه کاری انجام می دهد تنظیم شده بود.

آنجل ریس پس از اقدامات روز یکشنبه مورد انتقاد قرار می گیرد

آنجل ریس به کیتلین کلارک 😳 pic.twitter.com/2NY0CEzwJ3

— SHAQ (@SHAQ) 3 آوریل 2023

آنجل ریس معتقد است که او به طور واقعی خودش است و کاری بیش از کاری که کلارک قبلا انجام داده بود انجام نمی داد. افراد زیادی وجود دارند که هنوز کارهایی که او انجام داده را به‌عنوان برتری می‌دانند، و احتمالاً بحث ادامه خواهد یافت.


راهنماهای شرط بندی که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/shaquille-oneal-comes-to-the-defense-of-angel-reese-on-twitter/ منبع:

چه احمق لعنتی

مردم با یک رگبار تیراندازی غالب از LSU و آتش بازی پس از بازی که در بیشتر 24 ساعت گذشته در رسانه های اجتماعی غوغا می کرد، پذیرفته شدند.

این ویدئو تاکنون میلیون ها بار نمایش داده شده است. فرشته ریس مطمئن شد که کلارک را به عنوان زخم دوم ساعت پیدا می کند، او را به پایین خیره می کند و با تکان دادن دستش در مقابل صورتش و اشاره به انگشت حلقه اش به او تمسخر می کند.