صحبت های من دردی از پرسپولیس دوا نمی کند/ حشمت مهاجرانی بهترین مربی تاریخ تیم ملی بود/ علی دایی از بین نمی رود!


تیم ملی فوتبال کشورمان در زمستان 88 با هدایت افشین قطبی نتایج لرزانی به دست آورد و به همین دلیل این مربی انتقادات زیادی را به خود جلب کرد. در چنین شرایطی علی پروین سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت فعلا باید به این مربی فرصت داد.

پروین در مصاحبه اختصاصی 9 آذر 87 در خبرزاشی با حمایت تلویحی از قطبی گفت: من و افشین قطبی تاکنون فقط به اردن باخته ایم و نمی توانیم همه چیز را ضعیف بدانیم. البته به شخصه فکر می کنم قطبی باید در انتخاب بازیکنان ملی دقت بیشتری داشته باشد، چون تیم ملی جای افرادی نیست که در تیم های خودشان فیکس نباشند.

علی آقا در ادامه به گذشته اشاره کرد و تاکید کرد که از نظر او تا آن زمان حشمت مهاجرانی بهترین سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بوده است. سلطان پرسپولیس هم در مورد این باشگاه حرف جالبی زد و گفت: در مورد پرسپولیس حرف های زیادی برای گفتن دارم اما واقعیت این است که حرف های من دردی از این تیم دوا نمی کند. استقلال و پرسپولیس مشکلات مشترکی دارند که باید حل شود. البته همه ما باید از علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس حمایت کنیم و قطعا شکست این تیم در بوشهر باعث از بین رفتن دایی نخواهد شد.

تور خبری پروین: حرف های من دردی از پرسپولیس را دوا نمی کند/ حشمت مهاجرانی بهترین مربی تاریخ تیم ملی بود/ علی دایی از بین نمی رود!



سرویس داخلی اخبار فوتبال