طاهری: با این موضوع عدالت لیگ زیر سوال می رود

سرمربی استقلال در پایان گفت: از سازمان لیگ خواهشمندیم برای رعایت عدالت و پرهیز از هرگونه عارضه، تمامی مسابقات در سه هفته پایانی لیگ به صورت همزمان برگزار شود. علاوه بر این، زمان بازی در اکثر مسابقات اصلاح می شود. برای بازی حذفی مقابل پارس جم ساعت 10 روز پیش به ما اعلام شد و بر این اساس بلیط هواپیما خریدیم اما باز هم زمان بازی تغییر کرده است. دوستان تصمیم گیرنده اول همه جوانب را در نظر بگیرند بعد زمان را اعلام کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1923571
6 اردیبهشت 1402 ساعت 11:10 ب.ظ
8.7 هزار |

2نقطه نظر

استقلال قربانی اشتباهات داوری شد

وی ادامه داد: استقلالی ها در بسیاری از مسابقات قربانی اشتباهات داوری شدند اما در کمال تعجب در برخی مسابقات دیگر مدعیان اشتباهات تصادفی داوری باعث شد تا آنها چندین بار پیروز شوند. بدون این مشکلات، استقلال با فاصله حداقل 10 امتیازی در رده اول جدول قرار می گرفت. صرف نظر از مسائل داوری، به بازیکنان و کادر فنی تیم اعتماد کامل دارم و مطمئنم در دیدارهای باقی مانده تمام تلاش خود را خواهند کرد. باشگاه همانطور که خودش اعلام کرد از کادر فنی و بازیکنان حمایت کامل می کند و همه برای موفقیت استقلال متحد هستیم.

1742894

بیژن طاهری لیدر استقلال درباره این مشکل صحبت کرد. وی ابتدا با اشاره به وضعیت این تیم پس از دربی به رسانه رسمی آبی ها گفت: استقلال در دربی نتیجه خوبی نگرفت و همه از این بابت ناراحت هستیم. این حق هواداران ما نبود و از آنها عذرخواهی می کنیم. استقلال بهترین کادر فنی و بهترین بازیکنان را دارد و نتیجه دربی چیزی از شایستگی و ارزش آنها کم نمی کند. ما امسال یک جام بردیم و در دو جام دیگر در رقابت هستیم.

بیژن طاهری گفت: استقلال بزرگترین قربانی اشتباهات داوری است و بسیاری از کارشناسان پنالتی این تیم را در دربی تایید کردند.

طاهری: با این موضوع عدالت لیگ زیر سوال می رود

طاهری افزود: باشگاه پیکان با این کار شبهه ایجاد می کند و ناخواسته خود را وسط بحث و احادیث قرار می دهد. اگر سازمان لیگ قبول کند بازی خانگی پیکان در آزادی انجام شود، به معنای ایجاد تردید و زیر سوال بردن عدالت لیگ است. همانطور که بازی پیکان و استقلال در ورزشگاه دستگردی برگزار شد و بازی را بردیم، انتظار می رود بازی این هفته پیکان نیز شرایط اقامتی مشابهی داشته باشد. لیگ ما به اندازه کافی حواشی دارد و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می خواهم عدالت و مساوات را در نظر بگیرند و ابهام ایجاد نکنند. ما فقط می خواهیم مسابقات لیگ در شرایط مساوی و با انصاف برگزار شود.

سرمربی استقلال با اشاره به شایعه دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی گفت: گاهی اوقات چیزهای بسیار تعجب آور می شنوید. برای دیدار استقلال و پیکان از باشگاه محترم پیکان درخواست کردیم که این دیدار را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند اما باشگاه پیکان نپذیرفت. ما هم احترام گذاشتیم زیرا این حق طبیعی آنها بود که محل برگزاری بازی خانگی خود را انتخاب کنند. اما حالا این باشگاه در حساس ترین زمان فصل اعلام کرده است که آماده بازی در ورزشگاه آزادی (ورزشگاه تیم رقیب) است.

وی افزود: متاسفانه اشتباهات داوری در بازی دربی نیز مانند بسیاری از بازی های دیگر به ضرر استقلال تمام شد. صحنه پنالتی نامرئی ما در ابتدای بازی 100 درصد درست بود و کارشناسان متعددی مثل آقایان عسگری و فغانی آن را تایید کردند. استقلال بزرگترین قربانی اشتباهات داوری است. در بازی با پرسپولیس هر دو پنالتی ما از دست رفت و عارف غلامی در اوایل بازی یک کارت کاملا اشتباه گرفت و خطای منتهی به دروازه خطا نبود. ضمن اینکه معتقدیم پنالتی روی روزبه گرفته نشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز اطلاعاتی مبنی بر میزبانی پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی منتشر شد. سوالی که با اعتراض باشگاه استقلال همراه شد و فرشید سمیعی از سازمان لیگ خواست تا در این خصوص عدالت را رعایت کنند.