طرح ویژه شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2019221
16 مه 1403 در 1:18 ب.ظ.
4.9 هزار |

6نقطه نظر

نساجی در رگ و ریشه قائم شهر می دود و هواداران پرشور این تیم نمی خواهند با سطح اول فوتبال ایران خداحافظی کنند.

طرح ویژه شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی پس از سال ها توانست به لیگ برتر راه پیدا کند و به انتظار هوادارانش پایان دهد. آنها در راه جاه طلبی خود نیز برای اولین بار در تاریخ با قهرمانی در جام حذفی در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کردند.

اما آنها در این فصل وضعیت متفاوتی را دنبال می کنند. نساجی در انتهای جدول قرار دارد و یکی از گزینه های سقوط محسوب می شود و در پنج دیدار باقی مانده برای رسیدن به امتیاز بقا با چالشی سخت مقابل تیم های برتر روبرو خواهد شد. یکی از این دیدارها که تا ساعاتی دیگر برگزار می شود، تقابل با پرسپولیس با هدایت اسمار ویرا است. تیمی که در این فصل با استقلال در کورس قهرمانی گردن و گردن داشته و نمی خواهد این رقابت ها را به حریف واگذار کند.

با این حال هواداران متعصب نساجی به دنبال معجزه و اتفاقی خاص هستند که حضورشان را در فصل آینده لیگ برتر بیشتر کند و برای این اتفاق لحظه شماری می کنند و با نگرانی دنبال می کنند.

2018441

دیدار نساجی و پرسپولیس در فصل کاری مازندران از نظر کشاورزی پیگیری می شود اما این سوال باعث نشد که هواداران این تیم پیگیر شرایط تیم محبوبشان نباشند. یکی از تصاویر جذاب امروز به این عکس اختصاص دارد؛ جایی که یک کشاورز خوش اخلاق قائمشهری این طرح را با بوته های برنج به نام نساجی در فصل برنج درست کرده است.

عکس: مجتبی حمیدیان

مجله اخبار فوتبال داخلی