عجیب ترین گزینه برای جایگزینی بوسکتس در بارسا

بارسا و سایر تیم های اروپایی از عملکرد اوریول رومئو در خیرونا شگفت زده شده اند. او فصل گذشته رهبر بزرگ خط هافبک این تیم بود. در بارسلونا فکر می کنند او توانایی بازی در تیم اصلی را دارد و می تواند همه را شگفت زده کند.

1892446


سرویس خبر شماره: 1947373
Jul 8, 1402 @ 4:05 ب.ظ
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اوریول رومئو;

رومئو که محصول آکادمی لاماسیا است، پیش از این در تیم های پایه بارسا بازی کرده و پیش از این نیز برای تیم اصلی این باشگاه بازی کرده است. خیرونا نیز به سبک بارسلونا بازی می کند و از نظر تاکتیکی مشکلی نخواهد داشت. بارسا برای این بازیکن کاتالانی 8 میلیون یورو در نظر گرفت که با پاداش ها و بند های متغیر می تواند به 15 میلیون یورو برسد اما انتقال بروزوویچ بیش از 20 میلیون یورو هزینه دارد. رومئو همچنین برای چلسی، والنسیا و ساوتهمپتون بازی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

طبق ادعای اسپورت، بارسلونا قصد دارد بند خرید مارسلو برزوویچ را بشکند و هافبک خیرونا را با قراردادی هشت میلیون یورویی جذب کند.

عجیب ترین گزینه برای جایگزینی بوسکتس در بارسا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اوریول رومئو اکنون هافبک مورد نظر و گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس است. این بازیکن خیرونا هم از سوی کادر فنی و هم از سوی مدیریت ورزشی چراغ سبز نشان داده است و این انتقال با حداکثر هزینه ۱۵ میلیون یورویی بسیار کمتر از رقم نقل و انتقالات بروزویچ به زودی نهایی خواهد شد. رومئو اکنون منتظر اخباری از بارسلونا است و در صورت رد جذب هافبک کروات، او به جمع آبی و گرانادا بازخواهد گشت.

1892445