عصبانیت پپ از سوال یک خبرنگار: مزخرف نگو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی فردا در یکی از بزرگترین بازی های فصل در ورزشگاه اتحاد به مصاف آرسنال می رود که در حال حاضر 5 امتیاز از توپچی های برتر فاصله دارد. اگرچه تیم پپ دو بازی کمتر از آنها انجام داده است.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه توضیح داد و گفت: ما فصل گذشته 100 امتیاز گرفتیم و از ابتدای فصل هر بازی مثل فینال به زمین می رفتیم اما الان دیگر آن شرایط را نداریم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر هم در لیگ، هم در جام حذفی، هم در جام اتحادیه و هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌ایم، اما باز هم توانستیم وارد این مرحله تعیین‌کننده از لیگ شویم که سرنوشت ما در آن رقم خورده است. حالا همه چیز به این بازی بستگی دارد، اگر آنها پیروز شوند، سرنوشتشان در دست آنهاست و اگر ما برنده شویم، سرنوشتمان در دستانمان است.

1857128



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی هنگامی که یک خبرنگار از او در مورد آمادگی تیمش پرسید، عصبانی شد و ادعاها در مورد عدم آمادگی سیتی را “چرند” خواند.

عصبانیت پپ از سوال یک خبرنگار: مزخرف نگو!

آرسنال در بیشتر فصل این فصل در لیگ برتر تسلط داشت، اما پس از تساوی در سه بازی قبلی خود، ابتکار عمل را به سیتی واگذار کرد. پپ گواردیولا که در کنفرانس مطبوعاتی امروز پیش از بازی فردا شرکت کرده بود، وقتی با سوال خبرنگاری مواجه شد که دلیل افت قابل توجه سیتی پشت آرسنال در نیم فصل را عدم آمادگی بازیکنان در این بازی اعلام کرد، عصبانی شد. تیم و او را توصیه “بیهوده”. “نگو !

1857127

گواردیولا پاسخ داد وقتی می بینم تیم شکست می خورد، می گویند دلیلش این است که بدن ها آماده نیست و مشکلی در بدنسازی وجود دارد، عصبانی می شوم. حرف مفت نزن ما به پایان فصل رسیدیم که می دانستیم اگر ببازیم، تمام شده است. در ماه های مهر و آبان تیم نباید چنین شرایطی داشته باشد به خصوص تیمی که می خواهد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

روزنامه نگار از پپ پرسید:در فصول گذشته تیم شما به دلیل آماده نبودن بدن شهروندان فصل را بد شروع می کرد و هر چه به پایان فصل نزدیک می شد بهتر می شد. آیا به همین دلیل است که در این فصل از آرسنال عقب افتاده اید؟


سرویس خبر شماره: 1923365
05 مه 1402 در 07:39 ب.ظ
5.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر