عطش قلانوی کمی فروکش کرده است

پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر یک بار دیگر توانست تیمش را به بالای جدول برساند. البته او راه سختی در پیش دارد.

عطش قلانوی کمی فروکش کرده است


سرویس خبر شماره: 1847348
17 اکتبر 1401 ساعت 15:37 |
10.1 هزار |

هفتنقطه نظر

بازگشت به موقعیت آرامش بخش؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین بار در هفته های ابتدایی فصل گذشته بود که گلگهر توانست به صدر جدول لیگ برتر برسد اما با تصمیم کمیته انضباطی به دلیل استفاده از اریک بایناما سقوط کرد. به مقام هشتم رسید.البته در پایان فصل تلاش تحسین برانگیز آنها با وجود کسر هفت امتیاز به مقام چهارمی قابل توجه منجر شد.
با شروع فصل جدید شاهد تشکیل تیم دیگری از سوی سرمربی ای بودیم که باتجربه ترین و سرشناس ترین سرمربی ایرانی لیگ برتر به شمار می رود. قلعه نویی بی سر و صدا و با به خدمت گرفتن چند بازیکن تیمی را ساخت که طبق معمول گردن مدعیان قهرمانی را می گیرد و حالا نه تنها موفق به انجام این کار شده، بلکه توانسته در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. پایان هفته هشتم
سرمربی گلگهر با پرورش بازیکنانی که در اختیار دارد و همچنین ترکیب آنها این رسالت مهم را انجام داده و مثل همیشه تیمی ساخته است که فوتبال تهاجمی بازی می کند و برخلاف رویه فوتبال ایران به دنبال دفاع نکردن و استفاده نکردن از آنها نیست. ضد حملات؛ به همین دلیل است که دیدار تیم های امیر قلعه نویی و مدعیان قهرمانی در دو فصل و نیم اخیر در گل گهر بیشتر اوقات زیبا بوده است.

امیر قلانویی که با استقلال و سپاهان 5 قهرمانی در لیگ کسب کرده، پرافتخارترین سرمربی تاریخ 22 ساله لیگ برتر محسوب می شود، آخرین باری که او در لیگ دوازدهم به همراه استقلال قهرمان لیگ شد. این مربی در 9 سال گذشته با تیم هایی چون ذوب آهن، تراکتورسازی و سپاهان یک گام به قهرمانی نزدیکتر شده است اما در نهایت با بازگشت به بالای جدول تا کنون موفق به کسب این جام نشده است. تنها جایی که او را راضی کند و چند نفر از شاگردانش او را از فشار رها کنند، تشنگی او تا حدودی کاهش می یابد.
البته در فصل پیش رو راه درازی پیش روی امیر قلانوی و شاگردانش است و هیچکس انتظار قهرمانی آنها را ندارد. اگر برای مدعیانی که در این فصل وجود دارند و سازمانی که برای رقابت در مسابقات آماده کرده اند اتفاقی بیفتد، معجزه بزرگی رخ داده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی