عملکرد غیرمنتظره از رئال؛ لایپزیگ بدشانس بود (تصویر)

لایپزیگ در دقایق 28 و 35 بازی دو موقعیت عالی برای گلزنی داشت که در هر دو نوبت ناکام ماند. به خصوص موقعیت در دقیقه 35 بسیار خطرناک بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو میزبان لایپزیگ است و در نیمه اول نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. کارلو آنچلوتی در مقایسه با بازی قبلی رئال مقابل مایورکا از هافبک های متفاوتی در خط میانی استفاده کرد. ادواردو کاماویگا، لوکا مودریچ و اورلین شوامنی در ترکیب ثابت رئال حضور داشتند و در خط دفاعی نیز ناچو با رودیگر زوج دفاعی رئال را تشکیل داد. داوید آلابا نیز جایگزین فرلاند مندی در دفاع چپ شد.

اولین موقعیت جدی بازی توسط لایپزیگ در دقیقه پنجم ایجاد شد اما ضربه انکونکو به سمت کرنر تیبو کورتوا روانه شد. رئال سعی کرد توپ و زمین را کنترل کند اما این لایپزیگ بود که موقعیت های خطرناکی را ایجاد کرد.


سرویس خبر شماره: 1843771
24 سپتامبر 1401 در 00:20
5.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نیمه اول بازی رئال مادرید مقابل لایپزیگ در برنابئو با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم آلمانی موقعیت های خوبی برای گلزنی را از دست داد.

عملکرد غیرمنتظره از رئال؛  لایپزیگ بدشانس بود (تصویر)

رئال در نیمه اول 100 درصد شانس گلزنی نداشت و فقط در 5 دقیقه آخر خوب بازی کرد. در نیمه اول رئال حتی یک ضربه هم در محوطه جریمه نداشت. باید دید در نیمه دوم شرایط بازی چگونه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پاس عرضی تیمو ورنر در محوطه جریمه رئال به انکونکو نرسید وگرنه او می توانست دروازه خالی را باز کند. در این مرحله هواداران ناراضی علیه بازیکنان رئال سوت زدند.