غیبت سرمربی پاناما مقابل آرژانتین: اولویت من نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که بلیت های دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل پاناما برای دیدن بازیکنان قهرمان جام جهانی 2022 قطر در دو ساعت در این کشور به فروش رفت، شرایط برای تیم مقابل متفاوت است.
پاناما حتی تیم اول خود را برای بازی دوستانه که 23 مارس برگزار می شود به میدان نمی فرستد و حالا کریستینسن اعلام کرده این بازی برای آنها در اولویت نیست.
وی در گفتگو با خبرنگاران گفت: رفتن به آرژانتین و رویارویی با تیم قهرمان جهان و بازی مقابل لیونل مسی و دوستانش اتفاق هیجان انگیزی است اما اولویت من نیست. باید به این فکر کنم که اولویت ما، بازیکنان و فدراسیون چیست و الان لیگ ملت ها است.
آنها در این رقابت ها در گروه B لیگ A قرار دارند و قرار است 7 اسفند به مصاف کاستاریکا بروند. اگر از این مسابقه پیروز بیرون بیایند، جواز حضور در جمع چهار تیم برتر را کسب خواهند کرد، اما شکست ممکن است آنها را از مسابقات حذف کند.

1833023

سرویس خبر شماره: 1896168
26 مارس 1401 ساعت 09:35
1.5 هزار |

0نقطه نظر

سرمربی پاناما افزود: بازی مهمی مقابل کاستاریکا داریم. من باید تمرکز داشته باشم و بازیکنان باید آماده شوند تا بتوانند در بهترین شرایط بازی کنند. اگر به آرژانتین برویم، باید 21 پرواز کنیم، 24 برگردیم، و فقط 25 و 26 وقت داریم که تمرین کنیم، زیرا باید 27 به کاستاریکا برویم. من نمی خواهم. هر چیزی را به طور تصادفی ترک کنید ما بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز خواهیم کرد.
تاکید می کنم بازی با آرژانتین بسیار هیجان انگیز خواهد بود، اما برای ما یک بازی نمایشی است. ما مدیون فدراسیون و تیم هستیم و باید تصمیم درستی بگیریم. انگار بازی با کاستاریکا بی اهمیت نیست. باید حرفه ای عمل کنم. شاید حتی صعود نکنیم، اما باید تمام تلاش خود را بکنیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

توماس کریستینسن، سرمربی تیم ملی پاناما قصد ندارد تیمش را در دیدار مقابل آرژانتین همراهی کند.

غیبت سرمربی پاناما مقابل آرژانتین: اولویت من نیست!