فابریزیو رومانو مدعی شد که چلسی به نوجوان برزیلی علاقه خاصی دارد

فابریتزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات مدعی شده است که چلسی به دنبال جذب استوائو ویلیان، بازیکن شگفت انگیز پالمیراس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. به گفته رومانو، آبی ها از ژانویه در حال مذاکره با این باشگاه بوده اند اما هنوز پیشنهاد رسمی روی میز قرار نداده اند.

فابریزیو رومانو مدعی شد که چلسی به استوائو ویلیان علاقه مند است

چلسی همیشه عادت به انتخاب افراد جوان و با استعداد داشته است، اما تحت هدایت تاد بوهلی، این عادت به سطوح بی سابقه ای رسیده است. در دو پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، چلسی صدها میلیون دلار برای جذب برخی از مستعدترین جوانان در سراسر اروپا هزینه کرد.

طبق گفته رومانو، آنها اکنون توجه خود را به سمت برزیل معطوف کرده اند و به دنبال جذب استوائو ویلیان با نام مستعار “مسینیو” هستند. طبق گزارش ها، بازنشستگان از ژانویه با پالمیراس در تماس بوده اند اما هنوز توافق نهایی نشده است.

روزنامه نگار ایتالیایی در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside فاش کرد:

داستان بزرگی که دیروز منتشر شد در مورد اطمینان چلسی از جذب استوائو ویلیان، بازیکن شگفت انگیز پالمیراس بود. درک من این است که مذاکرات از ژانویه آغاز شده است – بحث های اولیه با چلسی علاقه مند و بسیار مشتاق. هنوز هیچ کاری انجام نشده است زیرا پالمیراس هنوز منتظر پیشنهاد رسمی است اما علاقه مشخص است.

پالمیراس به تولید استعدادهای خارق العاده ادامه می دهد، همانطور که در مورد اندریک دیدیم که در تابستان به رئال مادرید خواهد پیوست و استوائو چشم انداز بزرگ دیگری برای آینده است. او با نام مستعار “مسینیو” مطمئناً در بین بهترین استعدادهای آمریکای جنوبی رتبه بندی می شود

رئال مادرید و بارسلونا نیز درباره مسینیو پرس و جو کرده اند

بر اساس گزارشی از Goal Brasil، چلسی تنها تیمی نیست که مسینیو، مهاجم 17 ساله پالمیراس را زیر نظر دارد. رئال مادرید – که در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی در جذب استعدادهای برتر برزیل داشته است – در حالی که رقیب اصلی آنها بارسلونا نیز وضعیت او را زیر نظر دارد، در مورد او پرس و جو کرده است.

وینگر راست با استعداد علناً تمایل خود را برای پیروی از راه لیونل مسی در بلوگرانا ابراز کرد. با این حال، بارسا ممکن است توانایی مالی برای به خدمت گرفتن دریبل‌زن مورد احترام را نداشته باشد. طبق گزارش ها، پالمیراس 45 میلیون یورو (48.36 میلیون دلار) برای این بازیکن می خواهد. اما هزینه انتقالی که باشگاه های علاقه مند باید برای دریافت خدمات مسینیو بپردازند را شامل نمی شود.

با در نظر گرفتن همه این موارد، این انتقال ممکن است حدود 55 میلیون یورو (59.10 میلیون دلار) هزینه داشته باشد که می تواند هزینه زیادی برای بارسلونا باشد.

https://sportslens.com/news/chelsea-transfer-news-fabrizio-romano-brazilian-wonderkid/ منبع: