فرصت ویژه استعدادیابی منصوریان آغاز شد (تصویر)

شب گذشته 7 بازیکن منتخب تیم امید و جوانان در تمرین شرکت کردند و علیرضا منصوریان با وسواس خاصی نظاره گر عملکرد آنها بود و قطعا فرصت ویژه ای برای استفاده بیشتر استعدادهای خوزستانی در فصل آینده فولاد در لیگ برتر خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1922310
1 اردیبهشت 1402 ساعت 09:30
374 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان علیرضا منصوریان پس از دو برد ابتدای سال جدید، نمایش دلنشین سیرجان و گل نمایشی الکس الگریا در ثانیه آخر با یک امتیاز به اهواز بازگشتند.

توجه داشته باشید که فولادی ها دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهند رفت. قضاوت این دیدار بر عهده حسین زیاری خواهد بود.

1854771



مجله اخبار فوتبال داخلی

شب گذشته تمرین فولادی ها با حضور 7 بازیکن منتخب تیم امید و جوانان برگزار شد.

فرصت ویژه استعدادیابی منصوریان آغاز شد (تصویر)

با این حال علیرضا منصوریان سرمربی فولاد تصمیم جدیدی برای محصولات آکادمی گرفته و قصد دارد 35 بازیکن منتخب آکادمی (21 بازیکن امید و جوانان – 14 جوانان و جوانان) را در 5 دور (هر کدام 7 بازیکن) در تمرینات بفرستد. دور) تا پایان لیگ. از آنها خواسته می شود تا عملکرد آنها را از نزدیک زیر نظر بگیرند و به بازیکنان فرصت کافی برای درخشش و حضور در فهرست تیم برای فصل آینده بدهند.

1854770

تمرینات فولادی ها برای بازی بعدی خود مقابل نفت مسجد سلیمان اهواز در حال پیگیری است تا آنها که با تغییرات اخیر انگیزه زیادی برای ادامه رقابت دارند، برای صعود به رده های بالاتر جدول تلاش کنند.