«فقط یک عزادار مرگ رینکن نیست!

پسر بازیکن سابق و فقید رئال مادرید فردی رینکن بنا به گزارش ها با پدرش و خامسرو رودریگز روبرو شد. واکنش نشان داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخبار و جزئیات متعددی از زندگی ورزشی و شخصی فرد رینکن، هافبک سابق رئال مادرید پس از مرگ او در 13 آوریل منتشر شده است.

خامس پس از ناکامی کلمبیا در راهیابی به جام جهانی 2022 هیچ چیزی در صفحات اجتماعی خود منتشر نکرده است. کسانی هستند که معتقدند بازیکن سابق رئال مادرید هرگز نمی تواند بر انتقادات غلبه کند، برخی دیگر معتقدند که او به سادگی آنها را نادیده گرفته است و دیگران. متقاعد شده اند که او هنوز تحت تأثیر این عقب نشینی قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820011 |
27 فروردين 1401 ساعت 23:27 |
10,853 |

0نظرات

سکوت خامس پس از مرگ ستاره

شایعاتی مبنی بر درگیری این دو به گوش می رسد، اما فردی استیون، پسر رینکن، روز پنجشنبه وضعیت را برای رسانه ها روشن کرد. او گفت: “تفسیر آن سخت بود. او هرگز قصد صدمه زدن به خود یا دیگران را نداشت. چیزهایی را می دید که درست نبودند و آنها را دوست نداشتند، اما هرگز قصد نداشتند کسی را دست کم بگیرند.”
این چیزها ما را به دردسر انداخت و ما گفتیم: «هی بابا، دست از این کار بردار چون به دردسر می افتی. “چرا وقتی حقیقت را می گویم این را نمی گویم؟”

رینکن پس از بازنشستگی از فوتبال، کارشناس تلویزیون و رادیو شد. او به دلیل تفسیرهای اغلب دقیقش محبوبیت زیادی در بین طرفداران به دست آورد. رینکن اخیراً از تیم ملی کلمبیا به دلیل نتایج در زمین و عملکرد برخی بازیکنان از جمله خامس رودرگگز انتقاد کرده است.