واکنش رونالدو پس از رسیدن به 60 هتریک (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1820010 |
27 فروردين 1401 ساعت 23:24 |
26,188 |

0نظرات

رونالدو پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود به برد و هت تریک خود مقابل نوریچ واکنش نشان داد و نوشت: از این برد و بازگشتمان به لیگ برتر بسیار خوشحالم. فقط زمانی مفید هستند که به ما کمک کنند تا به اهدافمان دست پیدا کنیم و هت تریک 60 در دوران حرفه ای من مهم تر است زیرا سه امتیاز را برای ما به ارمغان آورد. آفرین بچه ها، تلاش بزرگ همه. ما تسلیم نمی‌شویم، برای پایان می‌جنگیم!»



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرام خود به پیروزی منچستریونایتد مقابل نوریچ واکنش نشان داد و 60 هت تریک کرد.

با این حال کریستیانو رونالدو بار دیگر به عنوان ناجی منچستریونایتد ظاهر شد و سومین گل انتهایی این تیم را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ سه امتیاز بسیار ارزشمند و مهم را به دست آورند. رونالدو در بازی امروز شصتمین هت تریک دوران حرفه ای خود را نیز با سه گل به ثمر رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چندین نتیجه ضعیف منچستریونایتد در هفته های گذشته باعث شده بود این تیم از مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شود. با این حال باخت امروز مقابل تاتنهام شیاطین سرخ را امیدوار کرد. از سوی دیگر، شکست آرسنال مقابل ساوتهمپتون در یک بازی مساوی نیز این امید را تقویت کرد.

منچستریونایتد بازی امروز را بسیار عالی شروع کرد و در نیمه اول دو گل توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. با این حال نوریچ در اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم موفق به گلزنی شد تا شاگردان رالف رنگنیک شکست بخورند.