قبل از شروع مسابقه دست نزنید!

بنابراین ما با این جمله و پیشنهاد ساپینتو موافقیم که سرمربیان لیگ برتر دیگر قبل از شروع بازی ها دست ندهند و مثل بقیه دنیا این کار را به پایان بازی موکول کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

متأسفانه سال هاست در فوتبال ما بدعتی وجود دارد که سرمربی و نیمکت تیم های میزبان قبل از شروع بازی می روند، سلام و احوالپرسی می کنند، اما در ابتدای بازی بدترین الفاظ را علیه هر کدام به کار می برند. دیگران و در نهایت در یک کنفرانس مطبوعاتی خود را شرمنده می کنند.

نکته جالب در نشست خبری سرمربی پرتغالی استقلال این بود که او گفت: در ابتدای بازی به سمت حریف رفتم و با هم احوالپرسی کردیم. سرمربی حریف دو بار به محوطه فنی ما آمد اما من اصلا به آنجا نرفتم. او برگشت تا ما را تحریک کند و در زمان صرفه جویی کند زیرا بازی مساوی بود. این شخصی که از کنار زمین صحبت می کرد باید دهانش را ببندد و اینطور صحبت نکند. این آقا نباید در مورد من حرفی بزند و باز هم دستم را بفشارد، چون مثل احترام من به من احترام نمی گذاشتند.

عبدالله ویسی سرمربی استقلال را دیوانه خواند و ریکاردو ساپینتو در نشست خبری خود درباره سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: او را خیلی نمی شناسم و سوابق فوتبالی اش را نمی شناسم. او باید شناسنامه اش را نشان دهد تا درباره من صحبت کند. من او را نمی شناسم و برای احترام باید بگویم که در جام جهانی شرکت کردم و در لیگ های معتبر بازی کردم. او باید به من احترام بگذارد همانطور که من به او احترام می گذارم.