خشم کونسیسائو: حالم از این شیاطین به هم می خورد!

او در این باره گفت:“نمی دانم چه اتفاقی افتاد، دیدم سرمربی تیم مقابل در صورتم فریاد می زند. شرم آور است. هیجان بازی را درک می کنم اما هرگز این کار را نمی کنم. من تحصیلات خوبی دارم و تربیت شده ام. بازی‌ها را هم تماشا کنید: «من زندگی می‌کنم و گاهی اوقات به خاطر هیجان، قلبم در دهانم است. اما این دلیل نمی شود که سر سرمربی حریف فریاد بزنیم. من حتی به حرف‌های او گوش ندادم، روی بازی و کارهای دیگری که می‌توانم انجام دهم متمرکز بودم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدار پورتو و فامالیسائو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال با اخراج جنجالی مهدی طارمی سرمربی یاران همراه شد.

خشم کونسیسائو: حالم از این شیاطین به هم می خورد!


سرویس خبر شماره: 1935541
15 مه 1402 در 10:49 ب.ظ
982

0نقطه نظر

پورتو در دقایق 120+1 و 4+120 توسط اوتاویو و اوانیلسون گلزنی کرد تا صعودی هیجان انگیز و البته همراه با اخراج سرمربی خود را تجربه کند.

دوستان مهدی طارمی در حالی به این دیدار جنجالی پایان دادند که بازی در دقیقه 90 به پایان نرسید. پنالتی گالنو برای پورتو و گل کادیز و گل ایوان جیمی برای فامالیسائو بازی را به وقت اضافه فرستاد.

واکنش فامالیسائو سرمربی
پس از این اظهارات از ژائو پدرو سوزا خواسته شد درباره درگیری با سرمربی آبی و سفید اظهار نظر کند.

“رفتم تا به این آقا بگویم وقتی اخراج شدم بازیکنش با په په و هواداران ما بدرفتاری می کند. دقیقاً همین اتفاق افتاد. شیاطین با چهره فرشته ها، من حالم از آنها به هم می خورد. می دانم چه گفتید، آقای. مربی ورزشی!”

1871489

سرجیو کونسسائو سرمربی پورتو پس از گل اوتاویو نتوانست هیجان خود را کنترل کند و با مشت های گره کرده به سمت نیمکت حریف رفت تا جشن بگیرد. این مشکل باعث ایجاد جنجال بین مشاوران دو تیم شد و در نهایت کونسیسائو با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

1871490
1871491

پورتو در بازی رفت حریف خود را 2-1 در خانه شکست داده بود و در مجموع 5-3 به فینال صعود کرد.

وقتی بلند شدم و به سمت نیمکت حریف رفتم، دقیقاً همان کاری را انجام دادم که بازیکن فامالیسائو هنگام زدن گل دوم انجام داد. با کسی صحبت نکردم، برای جشن گرفتن مشت های گره کرده رفتم و اخراج شدم. کنسیسائو گفت. “

من نباید اخراج می شدم
سرجیو کونسسائو گفت که اتاویو در شادی خود پس از گل هیچ کاری شایسته اخراج نکرد و گفت که او مانند جیمی بازیکن حریف پس از گل دوم رفتار کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته پورتو در دیدار برگشت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال به مصاف تیم فامالیسائو رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.