قرارداد جدید با حقوق سه برابر; جوایز شهر ستاره


این مرد انگلیسی در حال حاضر هفته ای 65 هزار پوند با سیتی دستمزد می گیرد، اما با امضای این قرارداد جدید دستمزد او به 200 هزار پوند در هفته افزایش می یابد و او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه تبدیل می کند.
قرارداد فعلی فودن با سیتی تا تابستان 2024 اعتبار دارد، اما سران باشگاه تصمیم گرفته اند بدون نگرانی و استرس قرارداد او را تمدید کنند تا سال ها حضور او در ورزشگاه اتحاد را تضمین کنند.
آنها معتقدند این پاداش درخشش این بازیکن 22 ساله است که توانسته نقش مهمی در ترکیب تیم پپ گواردیولا ایفا کند و آماده است تا یکی از ارکان اصلی این تیم در فصل آینده باشد. از عنوان قهرمانی لیگ برتر دفاع کنید و همچنین برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش کنید.



مجله اخبار فوتبال خارجی فیل فودن ستاره جوان منچسترسیتی قرار است قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند که دستمزد او را سه برابر می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد فودن در فصل گذشته و درخشش این بازیکن جوان در ترکیب سیتی، سران این باشگاه را به فکر تمدید قرارداد با این بازیکن انداخت.
مذاکرات برای عقد قرارداد جدید با این بازیکن و مدیر برنامه هایش آغاز شده و گفته می شود توافق شفاهی بین دو طرف صورت گرفته تا همه چیز برای رسمی شدن این تمدید مهیا باشد.
روزنامه سان مدعی شده است که فودن قصد دارد به زودی قرارداد جدیدی با سیتی امضا کند که دستمزد او را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


سرویس خبر شماره: 1832843
19 جولای 1401 ساعت 10:52 |
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر