قطع ارتباط با جهان، راهی برای بازگرداندن ستاره جنجالی به اوج!

پیمنتا که رابطه نزدیکی با پوگبا دارد و پل او را مادر دوم خود می‌داند، وارث امپراتوری مینو رایولا فقید است. این خانم در مورد مشتری خود گفت: پل چند هفته پیش به من گفت رافائلا، بس است، نمی خواهم به چیزی فکر کنم. اکنون تنها چیزی که می توانم به آن فکر کنم زانویم و بازگشتم به تیم یووه است و می خواهم دوباره بازی کنم. پل همین کار را کرد. او ارتباط خود را با دنیا قطع کرد و فقط روی همین یک هدف متمرکز شد.

پوگبا به دنبال بهبودی از مصدومیت و بازگشت به میادین برای تیم ملی فرانسه است و فعلاً روی این موضوع تمرکز کرده و مسائل بحث برانگیز دیگری را که برای او به کابوس تبدیل شده بود، از ذهنش خارج کرده و به گفته خودش. مدیر برنامه، آنها را حل کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پس از پخش ویدئوی ماتیاس پوگبا، برادر پل و تهدید به افشاگری علیه فوتبالیست فرانسوی به عنوان باج خواهی شناخته شد. پیمنتا و وکلای او بلافاصله بیانیه ای صادر کردند و این تلاش ها را محکوم کردند. پیمنتا به Tuttosport گفت: “مورد باج گیری بی سابقه بود و کمتر فوتبالیستی چنین موردی را تجربه کرده است. فوتبالیست ها می ترسند در مورد باج گیری علنی صحبت کنند زیرا می ترسند به وجهه آنها آسیب برساند. به همین دلیل آنها دهان خود را بسته اند. استرس زیادی که باعث افت عملکرد و آسیب به خودشان شد. اما وقتی پل تصمیم گرفت به دنبال کمک باشد، به سرعت شرایط بهتری را تجربه کرد و متوجه شد که مشکلاتش قابل حل است.”

با این حال، خانم رافائلا پیمنتا، سرپرست برنامه‌های جدید پل پوگبا که پس از مرگ مینو رایولا مدیریت برنامه‌های او را بر عهده گرفت، در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» از پایان کابوس ستاره فرانسوی خبر داد.

پل پوگبا، هافبک تیم فرانسه در ماه های اخیر با ماجرای عجیب درگیری با برادرش و رسوایی افشاگری های دو طرف مواجه شده است. جدای از آن، او در یوونتوس نیز مصدوم شد تا در جام جهانی 2022 از دست بدهد.