لایپزیگ-منچستر سیتی، انتقام در آلمان

1804481
ترکیب احتمالی
لایپزیگبلاسویچ، کلسترمن، اوربان، گواردیول، راوم، شلاگر، لیمر، سوبوسلای، فورسبرگ، ورنر، سیلوا
شهر منچستر: ادرسون، واکر، آکانجی، آکه، رودری، برناردو سیلوا، محرز، دبورا، گوندوگان، گریلیش، هلند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیتیزن ها فصل گذشته در ردبول آرنا در دور استخر مقابل این حریف آلمانی با نتیجه 2-1 شکست خوردند و امشب به دنبال انتقام این باخت هستند.
پیشرفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل برای لایپزیگ دور از دسترس به نظر می رسید زیرا آنها دو بازی اول خود را به شاختار دونتسک و رئال مادرید باختند. اما تیم آلمانی بازگشت بزرگی در این رقابت ها داشت و هر چهار بازی باقی مانده خود را برد، از جمله پیروزی خیره کننده 3-2 مقابل مادرید و از گروه F به مقام دوم صعود کرد. این چهار پیروزی بخشی از یک دوره قابل توجه بود که شامل 18 بازی بدون شکست در تمام رقابت ها از 1 اکتبر تا 11 فوریه بود که با شکست خانگی 2-1 مقابل Onion برلین در بوندسلیگا به پایان رسید.

بدون ثبات
تنها سه روز پس از پیروزی 3-1 خارج از خانه مقابل رقیب آرسنال در مسیر قهرمانی لیگ برتر، سیتی در ناتینگهام فارست با تساوی عجیب 1-1 متوقف شد تا دوباره از آرسنال عقب بماند. در دیدار مقابل فارست، شاگردان پپ گواردیولا 73 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و 23 شوت به سمت دروازه داشتند و گل برناردو سیلوا پیشتاز بود، اما آنها تاوان از دست دادن موقعیت های فراوان را پرداختند. کریس وود مهاجم حریف در دقیقه 84 گل تساوی را به ثمر رساند و سیتیزن ها نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند و دو امتیاز از دست دادند. شاگردان گواردیولا اکنون در 4 بازی از 5 بازی اخیر خارج از خانه خود موفق به پیروزی نشده اند و در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر هفت امتیاز از دست داده اند و با وجود یک بازی بیشتر از آرسنال این تیم، دو امتیاز از دست داده اند. . گواردیولا تحت فشار است تا سرانجام سیتی را به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برساند. آنها چهار بازی را بردند و در گروه G به تساوی رسیدند تا دورتموند، سویا و کپنهاگ به مرحله حذفی صعود کنند. آسمان آبی به دنبال راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برای ششمین فصل متوالی است. منچسترسیتی پیش از باخت فصل گذشته مقابل آر بی لایپزیگ که شامل پیروزی 6-3 مقابل همان تیم آر بی لایپزیگ در ورزشگاه اتحاد بود، 15 بازی بدون شکست مقابل حریف آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا داشت. سیتیزن ها در بازی امشب مقابل حریف آلمانی امیدوار به نمایش دیدنی دیگری خواهند بود تا با خیال راحت وارد بازی برگشت در خانه شوند.

منچسترسیتی امشب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با سفر به آلمان و در اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها به مصاف لایپزیگ می زند.

لایپزیگ-منچستر سیتی، انتقام در آلمان

نزدیک به بالا
شاگردان مارکو روسه اما هفته گذشته به روند پیروزی بازگشتند و 3-0 در ولفسبورگ پیروز شدند تا در بین مدعیان قهرمانی بوندس لیگا باقی بمانند. لایپزیگ در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی بوندسلیگا قرار دارد، در حالی که اختلاف امتیاز با سه تیم برتر این رقابت ها تنها 5 امتیاز با 13 هفته باقی مانده است.
لایپزیش قبل از تمرکز بر موفقیت در لیگ آلمان باید به لیگ قهرمانان اروپا و نبرد با قهرمان انگلیس در بازی امشب فکر کند. پیش از این در فصل 2019-2019 در دو بازی متوالی تاتنهام را شکست داد و در فصل 2020-21 در مجموع دو بازی را با همین نتیجه به لیورپول واگذار کرد.تیم آلمانی به خوبی از چالش پیش روی حریف انگلیسی خود آگاه است. او از این موضوع آگاه است، اما پیروزی در فصل گذشته به آنها اعتماد به نفس می دهد تا در برابر منچسترسیتی که اخیراً ثابت نبوده، مقابله کنند.

1804480

منبع: ایران ورزش



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1871782
03 مارس 1401 در 05:15
349 امتیاز خبر

0نقطه نظر