اینترمیلان-پورتو، پرچم ایران در لیگ قهرمانان اروپا

* ترکیبات احتمالی
ترکیب اینترمیلان (2-5-3):
Unana; اشکرینیار، باستونی، آچربی; دامفریس، بارلا، چالهان اوغلو، بروزوویچ، دیمارکو؛ لوکاکو، لائوتارو مارتینز
ترکیب پورتو (2-4-4):
ساحل؛ ماریو، پپه، کارمو، سانوسی؛ فرانکو، اوستاکیو، گروجیچ، پپه؛ طارمی، مارتینز



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “وزش سه”، نراتزوری در 5 بازی اخیر خود شکست نخورده است و پس از پیروزی 3-1 خانگی مقابل اودینزه به این بازی آمدند. از سوی دیگر، پورتو سال 2023 را با موفقیت آغاز کرد و به جز یک بازی، همه را برد. آنها در آخر هفته با گل دقیقه 44 تونی مارتینز در خانه ریو آوه را 1-0 شکست دادند و اکنون آماده رویارویی با تیم اینزاگی هستند.
در طرف مقابل، اینزاگی اینتر را برای 2 فصل متوالی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند. اتفاقی که حتی با کونته برای مدتی امکان پذیر نبود. فصل گذشته لیورپول نایب قهرمان دور دوم انگلیس را شکست داد اما از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. حالا مقابل پورتو بعد از مدت ها می توانند این طلسم را بشکنند، مقابل کونسیکائو که در همان اینتر بازی می کرد.

1804484

*این برای دهمین بار است که اینتر میزبان یک تیم پرتغالی است. آنها در 9 تقابل قبلی خود شکست نخورده بودند و تنها یک بار مقابل حریفان پرتغالی به تساوی رسیدند. تنها تیمی که به جوزپه مه آتزا نباخت بواویستا در جام یوفا (1991) بود.
*پورتو مقابل ایتالیایی ها عملکرد خوبی دارد. در 7 تقابل قبلی تنها یک بار مقابل آنها شکست خورده است، زمانی که یوونتوس در فصل 2020-21 با رونالدو بود و در بقیه موارد 4 برد و 2 تساوی کسب کرده است.
* طارمی تاکنون با زدن 5 گل و 2 پاس گل در صدر بهترین بازیکنان آسیا در این فصل لیگ قهرمانان قرار دارد. دایچی کامادا ستاره تیم ملی ژاپن و باشگاه فرانکفورت با 3 گل پشت سر طارمی قرار دارد. سون هیونگ مین تنها 2 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

1804482


سرویس خبر شماره: 1871783
03 مارس 1401 در 05:10
476 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اینترمیلان در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو میزبان پورتو خواهد بود. اینتر در گروه C پس از بایرن مونیخ دوم شد و پورتو به عنوان صدرنشین گروه B به دور بعد صعود کرد.

اینترمیلان-پورتو، پرچم ایران در لیگ قهرمانان اروپا

* مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو چهره خاص این بازی بای مست است. او در این فصل در 5 بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و یک بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. او در این 5 بازی به طور میانگین در هر بازی یک گل زد و 2 پاس گل داد. او در 82 درصد دقایق ممکن بازی کرد و روی 58 درصد گل های تیمش در اروپا تاثیر مستقیم داشت. او در این فصل در 34 بازی در تمامی رقابت ها 20 گل و 11 پاس گل به ثبت رسانده است. هر 130 دقیقه یک تاثیر روی دروازه. اینها هنوز برای پرتغالی ها کم هستند!
* بروزویچ از چشم اینزاگی و هواداران افتاده و کمتر از قبل بازی می کند. شاید او به زودی باشگاه را ترک کند و فرانک که در بارسلونا شرایط خوبی ندارد، به سری آ برگردد و برای این دشمن باشگاه سابقش بازی کند.

1804483