لوستر بیهوده مانیان: همه سیوها سوختند

او دو بار در نیمه اول و یک بار در نیمه دوم دو موقعیت مهم گلزنی را از اینتر گرفت. او در نیمه اول، ضربه محکم نیکولو بارلا را در چند قدمی دروازه با دست چپ مهار کرد، در حالی که پاس عقب دنزل دامفریس به راحتی در اختیار هافبک اینتر قرار گرفت و توپ را به سمت دروازه میلان فرستاد.

1876188

4 دقیقه بعد از گل اول، مارتینز با پای چپ سعی کرد توپ را روی سر مانیان که چند قدم جلوتر از خط دروازه بود، بچرخاند، اما واکنش به موقع او باعث شد یک ضربه کرنر به سود اینتر اعلام شود.

در آن بازی برای اینتر، لائوتارو مارتینز در دقیقه 74 گلزنی کرد و قفل دروازه مایک مانیان را شکست. مانیان با وجود نمایش های خوبش نتوانست مانع از شکست تیمش در این بازی شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

دقایقی پس از این فرصت، ارسال هنریک مخیتاریان از فاصله بسیار کمی از دروازه با ضربه سر ادین ژکو همراه شد که مانیان به سختی توپ را دفع کرد. او ابتدا با دست راست توپ را مهار کرد و سپس توپ به صورت او برخورد کرد تا مدافعان به موقع توپ را دفع کنند.


سرویس خبر شماره: 1937905
27 مه 1402 در 00:59
978 امتیاز خبر

1نقطه نظر

مانیان در رقابت با آندره اونانا امشب سعی کرد روسونری را نجات دهد اما شاگردان استفانو پیولی در حمله تغییری در نتیجه مسابقه ندادند و در نهایت این دروازه بان فرانسوی حذف تیمش را دید.

1876189



مجله اخبار فوتبال خارجی

مانیان اگرچه نتوانست در مقابل ضربه محکم لائوتارو مارتینز مقاومت کند و توپ پس از برخورد با دست راست او تبدیل به گل شد اما لحظاتی بعد از گل اینتر دروازه خود را حفظ کرد و مانع از افزایش فاصله شد.

1876190

مایک مانیون، دروازه بان آث میلان، علیرغم عملکرد چشمگیرشان مقابل اینترمیلان، نتوانست تیمش را از حذف در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نجات دهد.

لوستر بیهوده مانیان: همه سیوها سوختند