لینک: از نکات اروپایی مهدوی کیا یاد گرفتیم

وی در خصوص رویای ایران برای رسیدن به المپیک گفت: تیم امید الان 46 سال است که به المپیک نرفته است، اگر در این مدت با تلاش کادرفنی و بچه ها به المپیک برسیم واقعا تاریخ ساز شدیم. .


سرویس خبر شماره: 1820124 |
28 تیر 1401 ساعت 16:40 |
439 امتیاز خبر|

0نظرات

سقوط خودرو خسارت و فاجعه است.

این بازیکن درباره شرایط تمرینی تیم ملی امید گفت: تمرینات ما تازه است و آقای مهدوی کیا تمرینات به روز و خوبی را به ما می دهند. من بسیار تحت تأثیر این تمرینات هستم. چند نکته بود که معلوم است از اروپا به ایران آورده شده و به ما یاد داده اند. این نکات تا چند سال آینده برای ما بسیار مفید خواهد بود، اگرچه باید این موارد را زودتر یاد می گرفتیم، اما اکنون برای یادگیری دیر نیست.

همه می بینند که ما خیلی خوب کار می کنیم و همیشه در بهترین تیم نیم فصل دوم بوده ایم، اما در بازی هایی مثل گل گهر که سه بر یک جلو بودیم و حق پیروزی داشتیم، آنها رفتند. رباط گفت. ما این کار را کردیم. تیم خوبی داریم و می توانیم در لیگ برتر بمانیم. سخت کار می کنیم، با تیم هایی مثل پیکان و صنعت نفت بازی می کنیم، ابتدا برای استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم بازی می کنیم. برای سه امتیاز و بعد مساوی. حیف تیمی که دو سال پیش در آسیا بود امسال به لیگ یک سقوط می کند. به نظر من شهر خودرو در لیگ می ماند و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این را حفظ کنیم. تیم



مجله اخبار فوتبال داخلی

رباط، بازیکن جوان تیم ملی ایران در دوران تیم امید می گوید از مهدوی کیا چیزهایی یاد گرفته که قبلا نمی دانسته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردین ربیت بازیکن تیم ملی امید و شهرخودرو درباره دیدار دوستانه تیم امید و گل گهر گفت: تیم خیلی خوب بود. ما تیم بهتری بودیم و در نیمه اول و در نیمه دوم بیش از سه موقعیت گل داشتیم، اما گل نخوردند، دروازه بان آنها خیلی خوب کار کرد. درست است که در این دیدار 2-1 شکست خوردیم، اما در بازی های قبلی 3-1 پرسپولیس و نساجی را 5-1 بردیم، بچه ها خوب کار کردند و نکات خیلی خوبی هم از کادرفنی یاد گرفتیم.