لیورپول به دنبال خرید ایکر براوو در تابستان است

در این گزارش آمده است: اگرچه مادرید گزینه ای برای خرید براوو 18 ساله از باشگاه بوندس لیگا به مبلغ 10 میلیون یورو دارد، اما آنها به دنبال این هستند که این مبلغ را کاهش دهند و این فرصت را برای دو تیم لیگ برتری انگلیس ایجاد کنند تا در پنجره تابستانی از آنها پیشی بگیرند.

با توجه به قلعه دانکن برای ثبت روزانه، هر دو لیورپول و نیوکاسل علاقه مند به جذب این نوجوان هستند و دارند “خواسته است که در جریان قرار گیرد” در دسترس بودن او؛ و آنها می توانند به دلیل موضع لوس بلانکوس در مورد بازیکن، از یک فرصت بالقوه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخبار قبل از MUFC امیدهای لیورپول را برای حفظ روند شکست ناپذیری در لیگ تقویت می کند.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

بیشتر بخوانید: “رسمی” – فابریزیو رومانو به‌روزرسانی جالب نقل و انتقالات را برای هواداران لیورپول پس از تصمیم گیری قرارداد به اشتراک گذاشت.

با این حال، لیورپول باید تصمیم بگیرد که آیا از نظر مالی عاقلانه است که بیش از 10 میلیون یورو (8.8 میلیون پوند) برای کسی هزینه کند که تنها دو بازی ارشد در آن نام دارد و هنوز هم برای اثبات کافی است.

این بازیکن 18 ساله رکورد گلزنی بسیار خوبی برای اسپانیا در سطح زیر 17 سال دارد و 11 بار در 14 بازی ملی در آن رده سنی گلزنی کرده است.ترانسفرمارکت).

از نظر بایر لورکوزن که توسط ژابی آلونسو مدیریت می شود، این بازیکن 18 ساله در حال حاضر به صورت قرضی در رئال مادرید کاستیا است.

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول به دنبال خرید ایکر براوو، مهاجم نوجوان اسپانیایی است که در حال حاضر با دو بازیکن سابق قرمزها ارتباط دارد.

اگر قرمزها قرار است او را به خدمت بگیرند، انتظار داشته باشید که او برای حضور در رده‌های بزرگسالان در مرسی ساید، دوره‌های قرضی مختلفی را انجام دهد.

همچنین، با توجه به اینکه یورگن کلوپ در حال حاضر به خوبی در موقعیت‌های فوروارد قرار گرفته است، این احتمال وجود دارد که براوو باید قبل از ورود به تیم اصلی در آنفیلد زمان خود را معطل کند.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/03/iker-bravo-liverpool-transfer-rumours/ منبع:

این نوجوان در حال حاضر در لورکوزن تاریخ ساز شده است و برای مدت کوتاهی در اکتبر 2021 در سن 16 سال و 9 ماه و 15 روز جوانترین بازیکن تاریخ آنها شد.TheScore.com). او از آن زمان تنها به نمایش درآمده است یکبار دیگر برای تیم اصلی خود قبل از پیوستن به رئال مادرید کاستیا به صورت قرضی در تابستان گذشته.

او همچنین زیر نظر آلوارو آربلوا در لیگ جوانان یوفا برای تیم زیر 19 سال باشگاه اسپانیایی بازی کرده است و از روی نیمکت آمد تا در پیروزی 3-1 خود مقابل همتایان خود در RB Salzburg در اوایل این هفته گلزنی کند.ترانسفرمارکت).