لیورپول به قوانین مالی جدید رای داد تا مانع منچستریونایتد شود – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

رقابت منچستریونایتد با لیورپول به وضوح در زمین بزرگ است، اما به نظر می رسد که زنده است و در خارج از آن نیز خوب است.

هفته گذشته یک رأی بالقوه حیاتی در بین باشگاه های لیگ برتر انجام شد که مشخص کرد باشگاه ها از مقررات جدید لنگرگاه پیروی خواهند کرد.

اتلتیک ادعا می کند که این قوانین به این معنی است که “سرمزد عملاً مقدار پولی را که هر باشگاهی می تواند در تیم های خود سرمایه گذاری کند محدود می کند و آن را به چند برابر آنچه کمترین درآمد از پخش متمرکز و معاملات تجاری لیگ دریافت می کند.”

پس از آن مشخص می شود که چرا اکثریت رده های میانی و پایین جدول به آن رای می دهند، اما در میان برخی از باشگاه های بزرگتر در لیگ نیز محبوب بود.

یونایتد، منچسترسیتی و استون ویلا همگی به قوانین جدید رای منفی دادند در حالی که چلسی از این روند خودداری کرد.

دلیل مخالفت شیاطین سرخ این است که “این اعتقاد وجود دارد که تلاش INEOS برای تغییر سریع جریان در اولدترافورد را کاهش می دهد، در حالی که توانایی یونایتد – و سایر باشگاه های انگلیسی – برای رقابت در بالاترین سطح را نیز تضعیف می کند. مسابقات اروپایی.»

با این حال، جالب اینجاست که لیورپول نیز به این قرارداد رای مثبت داد و کیران مگوایر، کارشناس مالی فوتبال Football Insider معتقد است که ممکن است عنصر بدخواهی در پشت اقدامات آنها وجود داشته باشد.

با توجه به اینکه لیورپول درآمدزایی و درآمد تجاری بالایی دارد، من از رای آنها کمی شگفت زده شدم.

اما آنها به اندازه منچستر یونایتد و منچسترسیتی تولید نمی کنند و به همین دلیل مبالغ خود را انجام خواهند داد.

“یک چیز وجود دارد که باید FSG را به خاطر آن تحسین کنید، و آن میزان توجه پزشکی قانونی به جزئیات است که آنها قبل از هر تصمیمی انجام می دهند. آنها متوجه خواهند شد که این موضوع بیشتر از اینکه روی منچستریونایتد و منچسترسیتی تأثیر بگذارد، تأثیر خواهد گذاشت.

بنابراین به نفع لیورپول بود که به قوانین لنگر رای دهد.

عجیب به نظر می رسد که یک تیم رای به دستبند زدن به خود از لحاظ مالی می دهد تا رقبای خود نیز محدود شوند. با این حال، شاید این نشان دهنده ترسی باشد که طرف آنفیلد از نزدیک شدن به فصل آینده بدون مربی طلسم خود یورگن کلوپ برای اولین بار از سال 2015 دارد.

علاوه بر این، این شاید تمجید از کاری است که آنها فکر می کنند INEOS در حال شروع در اولدترافورد است که به نظر می رسد آنقدر ناامید هستند که به هر قیمتی مانع از آن شوند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.


https://thepeoplesperson.com/2024/05/07/liverpool-voted-for-new-financial-rules-to-impede-manchester-united-279862/ منبع: