لیگ 1/ بازگشت آرام شاگردان روانخواه به خانه


سرویس خبر شماره: 2016202
2 مه 1403 در 9:10 ب.ظ.
332 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پارس جنوبی جم 2 – سایپا 1;

تیم فوتبال پارس جنوبی جم موفق شد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر قهرمان شود.

لیگ 1/ بازگشت آرام شاگردان روانخواه به خانه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا تهران در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

این دیدار با برتری 2 بر یک جامی به پایان رسید تا 3 امتیازی شود و سایپا که هفته قبل خیبر را شکست داده بود، دست خالی به تهران بازگشت.

البته این دیدار بین دو تیم بود که انگیزه چندانی برای پیروزی ندارند. چند هفته ای است که سایپا از صدر جدول فاصله گرفته و شانسی برای صعود ندارد و مقابل روانخواه هم تیمی امید در نیمه اول جدول قرار دارد.

2013476

این شرایط فرصت خوبی را برای مجتبی سرآسیایی و امید روانخواه فراهم کرد تا از بازیکنان جوان خود استفاده کنند و شرایط لازم را برای ساخت تیمی قدرتمند برای صعود به لیگ برتر در سال آینده فراهم کنند.

دیدار دو تیم با گلزنی سایپا برای حریف آغاز شد و در دقیقه 5 علیرضا ملکی بازی را یک بر صفر کرد. در دقیقه 38 این گل با ضربه محمد علیزاده پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند اما در حالی که تصور می شد بازی با همین نتیجه به پایان برسد، 10 دقیقه مانده به پایان بازی در این دیدار همایون افتخاری موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و تیمش را به سه امتیاز برساند.

شکست سایپا که هفته گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل خیبر رهبر مسابقات به برتری رسید، باعث شد این تیم با 41 امتیاز در رده پنجم باقی بماند و از سوی دیگر تیم امید روانخواه موفق شد جهش قابل توجهی در رده بندی داشته باشد. و با 38 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

2013475

مجله اخبار فوتبال داخلی