دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو مقابل هیچ تیمی شکست نمی خورد


سرویس خبر شماره: 2016206
2 اردیبهشت 1403 ساعت 21:17 |
770

2نقطه نظر

فرار از شکست با گل دقیقه 90 +7

بایرلورکوزن با تساوی مقابل دورتموند برای چهل و پنجمین بازی متوالی بدون شکست باقی ماند.

دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو مقابل هیچ تیمی شکست نمی خورد

به گزارش “ورزه سه”، در چارچوب هفته سی ام بوندس لیگا، تیم های بایرلورکوزن و دورتموند به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لورکوزن برای شکستن طلسم به مصاف دورتموند رفته بود. لورکوزن در سه دیدار قبلی با دورتموند پیروز نشده بود و ژابی آلونسو در دو دیدار قبلی مقابل آن تیم به عنوان مربی پیروز نشده بود.

بایرلورکوزن که چهل و پنجمین فصل خود را در بوندسلیگا انجام می دهد، هفته گذشته قهرمان بوندسلیگا شد و با شکست دادن وردربرمن پنج هفته مانده به پایان فصل، بایرن مونیخ با 16 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

2013486

دیدار دو تیم در نیمه اول بدون حادثه و بدون لحظات هیجان انگیز و تنها با دو صحنه قابل توجه بود. در دقیقه 31 امره جان روی جرمی فریمپونگ که نزدیک محوطه جریمه بود خطا کرد. پس از بررسی VAR مشخص شد که این صحنه پنالتی نبوده و یک ضربه ایستگاهی برای لورکوزن اعلام شد.

در دقیقه 42 دورتموند در موقعیتی خطرناک دروازه لورکوزن را تهدید کرد که ضربه مارسل سابیتزر از روی خط دروازه دفع شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

برخلاف انتظار، این دیدار لحظات هیجان انگیزی نداشت و بازی در نیمه دوم بسیار معمولی از سوی دو تیم بود تا اینکه در نهایت اتفاق قابل توجهی رخ داد.

در دقیقه 81 این دیدار نیکلاس ولکروک با ارسال کوتاه مارسل سابیتزر از داخل محوطه جریمه موفق شد دروازه لورکوزن را باز کند و دورتموند را پیش بیاندازد.

2013485

با این گل، لورکوزن پس از 44 بازی بدون شکست به پایان این روند درخشان نزدیک شد و بازیکنانش تحت فشار زیادی قرار گرفتند که ویکتور بونیفیس را چند دقیقه پس از ورود به زمین به عنوان یک خطا، مرتکب خطا و دریافت کارت قرمز شد. جایگزین. . پس از بررسی صحنه خطای خود، داور تصمیم به پس گرفتن این کارت می گیرد و بونیفیس در زمین می ماند.

با توجه به بازی متضاد بازیکنان دو تیم که منجر به 7 اخطار داور شد، این دیدار در دقایق پایانی با وقت های اضافه متعدد همراه بود و داور بعد از 8 دقیقه تصمیم گرفت پایان بازی را سوت بزند.

این وقت اضافه به لورکوزن انگیزه زیادی داد تا نتیجه را پشت سر بگذارد و از شکست جلوگیری کند. جالب اینجاست که لورکوزن موفق شد یک بار دیگر در وقت اضافه مانند چندین بازی این فصل از شکست جلوگیری کند.

2013484

روی یک کرنر از فلورین ویرتس، یوسیپ استانیسیچ موفق شد با ضربه سر توپ را از کنار مدافعان دورتموند عبور دهد و آن را به گلی دور از دستان گریگور کوبل تبدیل کند تا تیمش در دقیقه 7 + 90 از شکست نجات پیدا کند.

پس از این گل، لورکوزن لحظات پایانی مسابقه را کنترل کرد تا به یک امتیاز در دیدار رفت رضایت دهد. دورتموند با این تساوی 57 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. رهبر به امتیاز 80 رسید.

مجله اخبار فوتبال خارجی