مارسل برندز نظر خود را در مورد انتقال آنتونی از آژاکس به منچستریونایتد می گوید – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


مارسل برندز، مدیر سابق فوتبال اورتون، نظر خود را در مورد قیمت آنتونی پس از انتقال او از آژاکس به منچستریونایتد بیان کرد.

تابستان گذشته، اندکی پس از انتصاب، اریک تن هاگ موفق شد به آژاکس برای جذب وینگر برزیلی و همچنین لیساندرو مارتینز حمله کند.

در حالی که بسیاری از مردم ادعا کرده اند که قیمت آنتونی بسیار بالا بوده است، مدیر باشگاه همیشه از طرفداران پر و پا قرص این بازیکن بوده است.

این یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تابستان پس از چندین ماه گمانه زنی در مورد اینکه چه کسی وینگر بعدی به باشگاه خواهد بود، بود.

کودی گاکپو که اخیراً به لیورپول پیوسته بود نیز در لیست بود اما زمانی که تن هاگ یونایتد را متقاعد کرد تا از مبلغ نجومی ای که آژاکس برای بازیکنش می خواست جدا شود، یک حرکت شکست خورد.

یک قرارداد 95 میلیون یورویی درست قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به توافق رسید و از آن زمان تاکنون به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

از طریق شاهد ورزش، مدافع سابق اورتون که اخیراً در همین نقش به PSV پیوسته است، در مورد این انتقال با رسانه ها صحبت کرده است.

برندز به BNR’S The Friday Move گفت: “اگر آن را با نقل و انتقالاتی که واقع بینانه بود مقایسه کنید، مانند نقل و انتقالات گابریل ژسوس از منچسترسیتی به آرسنال، این میزان نیز در همین حد بود.”

«این مقادیر طبیعی هستند. فکر می کنم همه در فوتبال می دانند که آنتونی دیوانه بود.

من فکر می کنم رافینیا (لیدز یونایتد به بارسلونا) حتی بازیکن بهتری نسبت به آنتونی است، اما او با قیمت بسیار کمتری رفت.

آنتونی تا کنون در 29 بازی برای این باشگاه هفت بار گلزنی کرده است و چند گل مهم در لیگ اروپا به ثمر رسانده است.

با این حال، در لیگ، او به اندازه زمانی که برای اولین بار به باشگاه پیوست، پرکار نبوده و در برابر آرسنال، منچسترسیتی و اورتون گلزنی کرده است.

اریک تن هاگ امیدوار است که این جوان برزیلی بتواند زودتر ضربه بزند تا از بررسی بیشتر در خط حمله جلوگیری کند.

یونایتد همچنان در لیگ اروپا و جام حذفی حضور دارد و در ماه گذشته قهرمان کارابائو کاپ شده بود.

آنتونی امیدوار است بتواند عملکردهای خوبی ارائه دهد زیرا باشگاه به دنبال افتخارات مهم بیشتری است.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/13/marcel-brands-has-his-say-on-antonys-move-from-ajax-to-manchester-united-261107/ منبع: