ماسک، آجیل مخصوص استراماچونی در آسیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از نقل و انتقالات شوکه کننده زمستانی ایرانی ها، پیوستن سعید عزت اللهی به الغرافه بود. هافبک دفاعی تیم ملی در جام جهانی 2018 که به صورت قرضی از ویل دانمارک به فوتبال قطر رفت تا این تیم را به ویژه در جام باشگاه های آسیا همراهی کند.
عزت اللهی که قد 190 سانتی متری او در خط میانی اجازه خودنمایی به هافبک های حریف را نمی دهد، یکی از ابزارهای مهم استراماچونی برای جانشینی الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا است. هافبک خوش چهره که غیبتش در بازی با کره جنوبی برای کادر فنی تیم ملی گران تمام شد، با شروع بازی در الغرافه بدشانس و مصدوم شد. با این حال، او بازیکن محبوب استراماچونی است. پیش از این اتکای استرا به هافبکی با خصوصیات بدنی عزت اللهی (علی کریمی در استقلال) را دیده بودیم. آن طور که خودش در گفت و گوی اختصاصی خود با “مجله اخبار فوتبال” اعلام کرد از مدت ها قبل او را می شناسد و حتی قصد انتقال او به استقلال را داشت که به دلیل دستمزد بالای سعید در این انتقال ناکام ماند.
هافبک 25 ساله ایرانی که با وجود سن کمش در 6 کشور مختلف بازی کرده است، در این فصل چندین بازی با ماسک انجام داده و با بهبودی کامل ظاهر شده است. با این حال او در بازی دیشب مقابل ماتار برای لحظاتی نقاب هم تیمی خود را نگه داشت تا با یادآوری مصدومیتش بار دیگر وضعیت فعلی خود را یادآوری کند.
سعید که قرار است فصل آینده به دانمارک بازگردد و برای این تیم رقابت کند، در تلاش است تا در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد و همچنین به الغرافه کمک کند تا از مرحله گروهی، از بازار به بزرگترین تیم در آستانه صعود کند. جام جهانی انگیزه ای که به وضوح از لنز امیرحسین خیرخواه عکاس ورزشی در دیدار دوستانه الغرافه با تیم مطر دیده می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الغرافه امید زیادی به آماده سازی هافبک ایرانی خود برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا بسته است.


سرویس خبر شماره: 1817858 |
14 فروردين 1401 ساعت 17:41 |
852 امتیاز خبر|

0نظرات