مسلم – قطعی؛ تکلیف نیمکت منچستریونایتد مشخص شد

سرمربی فعلی آژاکس همچنین قصد دارد از یکی از اسطوره های فوتبال هلند مانند رابین فن پرسی، راد فن نیستلروی یا یاپ استام به عنوان دستیار خود استفاده کند. به نظر می رسد اریک تن هاگ قبلاً با رابین فن پرسی در مورد بازگشت به اولدترافورد صحبت کرده است، این بار به عنوان بخشی از تیم فنی خود. با این حال توافق کلی صورت گرفته و احتمالا اریک تن هاگ رسما به عنوان سرمربی جدید یونایتد برای فصل آینده انتخاب خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فابریزیو رومانو امروز در گزارشی مدعی شد که اریک تون هاگ علاقه زیادی به حضور روی نیمکت منچستریونایتد دارد و بسیار خوشحال خواهد شد که این پیشنهاد را بپذیرد. اریک تن هاگ از مدیران در مورد مسائلی مانند بودجه، خریدهای احتمالی و نحوه حمایت باشگاه از او در بازار سؤال کرد و در پایان جلسه نظر مثبتی از رفتار طرف مقابل داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رالف رنگنیک در دوران حضورش در اولدترافورد نتایج درخشانی کسب نکرد و به همین دلیل شایعات حضور احتمالی او به عنوان سرمربی دائمی روی نیمکت شیاطین سرخ منتفی شده است. با وجود نام گزینه هایی مانند مائوریسیو پوچتینو یا زین الدین زیدان، به نظر می رسد حضور اریک تون هاگ در یونایتد برای فصل آینده قطعی شده است.

به نظر می رسد فصل آینده اریک تون هاگ را روی نیمکت منچستریونایتد خواهیم دید.

رالف رنگنیک، مدیر و مشاور فعلی منچستریونایتد نیز در جلسه ای با هیئت مدیره باشگاه از اریک تن هاگ تمجید کرد و او را گزینه بسیار خوبی برای حضور روی نیمکت باشگاه توصیف کرد. رالف رنگنیک نقش مهمی در روند مذاکرات داشت و نظر او در مورد تون هیگ کاملا مثبت است.


سرویس خبر شماره: 1817860 |
14 فروردين 1401 ساعت 17:54 |
3,140 |

0نظرات

توافق با سرمربی هلندی؛