ما نمی خواهیم وقایع یادگار امام دوباره غیرعادی شود


سرویس خبر شماره: 2011520
12 آوریل 1403 در 10:16 ب.ظ.
4.8K |

21نقطه نظر

برجسته سازی مجدد سپاهان سه روز مانده به بازی؛

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با شبکه خبر مطالبات رضا فتاحی سرپرست این تیم را تکرار کرد.

ما نمی خواهیم وقایع یادگار امام دوباره غیرعادی شود

به گزارش “ورزهچه” مسعود سعیدی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان در ارتباط تصویری با برنامه مجله فوتبال خبر با اشاره به اتفاقات دیدار فصل گذشته سپاهان و تراکتورسازی و در حاشیه این دیدار گفت: همه به خاطر دارند که فصل گذشته در دیدار سپاهان و تراکتور اتفاقاتی افتاد. اتفاقاتی که باعث نگرانی کادر فنی، بازیکنان و هواداران سپاهان شد و ما را بر آن داشت تا از فدراسیون و سازمان لیگ درخواست ناظر ویژه این دیدار را داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به جزییات درخواست سپاهان برای دیدار مسئولان و برگزارکنندگان گفت: ما برای مردم آذربایجان احترام خاصی قائل هستیم، مردم تبریز و سپاهان هواداران خوبی در تبریز دارند اما درخواست صریح فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خصوص این دیدار داریم. دلیل درخواست اعزام ناظر ویژه به خاطر اتفاقات بازی فصل قبل است. همه می دانند که شرایط بازی در این مسابقه عادی نبود و حجم لیزر در چشم و صورت بازیکنان بسیار زیاد بود که جای تاسف دارد.

وی با اشاره به مشکلات داوری در بازی فصل گذشته و آسیبی که سپاهان به دلیل این مشکل متحمل شد، خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر داوری و استقرار داوران مجرب در این مسابقات بسیار حائز اهمیت است. در بازی فصل گذشته دو پنالتی از نظر کارشناسان داوری برای سپاهان پذیرفته نشد و اگر این دو پنالتی در بازی اعلام می شد شاید نتیجه بازی متفاوت می شد و شاید قهرمان لیگ در پایان فصل تیم دیگری بود.

او گفت: درخواست مهم ما در این دیدار جلوگیری از ورود لیزر به ورزشگاه است چرا که در دیدار قبل این موضوع بسیار به ضرر تیم سپاهان بود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به حساس بودن این دیدار اعلام کرد: به عنوان تیمی با آرزوی قهرمانی انتظار داریم در این دیدار حساس از VAR استفاده شود، همانطور که در دیدار شهرورد در تهران از VAR استفاده شد.

او اضافه کرد: انتظار داریم مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ شرایط لازم را برای برگزاری عادلانه مسابقات فراهم کنند. این انتظار عجیبی نیست و ما آن را شفاف، جدی و شفاف اعلام کرده ایم.

مجله اخبار فوتبال داخلی