محبوبیت مهمتر از کیفیت است: مسی همچنان پادشاه جهان است


سرویس خبر شماره: 1994957
27 ژانویه 1402 ساعت 8:30 ق.ظ.
33.6 هزار |

139نقطه نظر

گزارش کیکر در مورد جوایز De Best 2023

افتخارات و دلایل کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا هر چه که باشد، لیونل مسی شب گذشته آن را صرفاً به دلیل محبوبیت جهانی خود به دست آورد.

محبوبیت مهمتر از کیفیت است: مسی همچنان پادشاه جهان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهر لندن، پایتخت انگلیس و همچنین یکی از پر سر و صداترین شهرهای جهان، کمتر اتفاقی می تواند آن را ساکت کند. مرگ ملکه الیزابت یا شاید مانور جنگی در آسمان لندن، اما دیشب هر اتفاقی که افتاد، اعلام نام لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2023 باعث شد تا دقایقی صدایی در لندن نشنود.

لیونل مسی برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در مراسم شب گذشته غایب بود و مانع تشویق حضار شد. به نظر می رسید که جمعیت آماده تشویق ارلینگ برات هلند ستاره منچسترسیتی بودند و از آن شوکه شده بودند. بازیکن سابق سالزبورگ و دورتموند در فصل گذشته موفق شد سه گانه منچسترسیتی را تکمیل کند که باعث شد هیچکس در دنیا به نام دیگری برای انتخاب بهترین بازیکن سال فکر نکند.

1979350

با این حال، ارلینگ هالند، همانند مراسم توپ طلا، با دست خالی به خانه رفت و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان در فصلی که تنها 8 گل و 6 پاس گل به ثمر نرساند، حذف شد و همچنین حذف شد. در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ: از سوی مقامات فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال 2023 معرفی شد؟
اگر حروف و کلمات برای بیان بهترین های هلند در سال 2023 کافی نباشد، واضح است که اعداد به جای حروف صحبت می کنند، اما به نظر می رسد محبوبیت جهانی لیونل مسی باعث شده است که رای های ثبت شده برای این دو فوتبال معاصر ارقام به 48 سالگی ختم می شود و در میان رای دهندگانی که نام لیونل مسی را در صدر فهرست خود قرار داده اند، این بازیکن آرژانتینی موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کند.

وقتی نام برنده اعلام شد، فضای عجیبی اتاق مراسم را فرا گرفت. تئاتر آپولو در لندن انتظار داشت مسی به هلند بیاید و جایزه را دریافت کند، اما ارقام نشان می‌دهند که جایزه به کسی که در مراسم غایب است تعلق خواهد گرفت. همه آنها شوکه شده بودند زیرا مسی حتی یک پیام ویدئویی مربوط به این جایزه نفرستاد و هیچ نماینده ای در مراسم برای دریافت جایزه از مسی حضور نداشت.

1979351

تیری هانری، اسطوره آرسنال و بارسلونا با طنز این جایزه را به رشمین چاودری، دیگر مجری مراسم اهدا کرد زیرا فکر می کرد هواداران تاتنهام هرگز چنین حسی را تجربه نمی کنند و حالا همکارش در اجرای این مراسم که یک هوادار تاتنهام، می تواند اولین تاتنهام در جهان باشد که این جایزه را لمس می کند.

هدف از این رای گیری این است که طبق تغییرات فیفا، هر ساله کاپیتان های ملی، مربیان ملی، هواداران و کارشناسان مطبوعاتی یک کشور در بین نفرات تعیین شده توسط هیئت داوران رتبه بندی می شوند و رتبه اول 5 امتیاز است. نفر دوم 5 امتیاز و نفر سوم یک امتیاز. مسی در سال های 2009، 2010، 2011، 2012، 2015، 2019، 2022 و 2023 این عنوان را به دست آورد و آنچه مشخص است این است که مسی جدای از توانایی ها و استعدادهای فردی اش محبوبیت جهانی دارد و این یک عامل است. که در 14 سال، هشت بار نام مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا اعلام شده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی