محراب: آلومینیوم برای قهرمان شدن نیاز به حمایت دارد

وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم فوتبال و فوتسال آلومینیوم تا به امروز زحمت کشیده اند و خواهند کرد، اما مربیان و بازیکنان ما نیاز به حمایت و راه حلی برای مشکلات فعلی خود دارند تا بتوانند با روحیه و انگیزه بالاتری با آنها کنار بیایند. . بازی های سختی تا پایان فصل باقی مانده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم یادآور شد: در حال حاضر باشگاه آلومینیوم شرایط بسیار خاص و حساسی دارد که باعث می شود سربلندی تیم های آن نیازمند حمایت مادی و معنوی و نیازمند کار جمعی باشد.

محرابی تاکید کرد: باشگاه آلومینیوم اراک نیازمند حمایت همه مدیران و مسئولان استانی و شهری و همچنین نمایندگان مردم اراک و شهرستان های استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی است و علاوه بر آنها امیدواریم. حمایت ویژه بیشتری از سوی سهامداران، اعضای هیات مدیره کارخانه و مدیریت ایرالکو از آن برخوردار است.


سرویس خبر شماره: 1819508 |
24 فروردين 1401 ساعت 17:40 |
722 |

2نظرات

شرایط تیم ما حساس شده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ابراز امیدواری کرد که مشکلات آنها حل شود تا بتوانند قهرمان جام حذفی شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با اشاره به شرایط تیم های فوتبال و فوتسال این باشگاه گفت: خوشبختانه شرایط فعلی به گونه ای است که سال 1401 می تواند برای آلومینیوم خاطره انگیز باشد. طرفداران و به عنوان لحظه صعود در لیگ.» در اوج خاطرات شاد و خاص دیگری را در تاریخ ثبت کنید.

وی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دومین سال حضور خود در سطح اول فوتبال ایران، بقای خود را در رقابت های لیگ برتر قطعی کرده و از سوی دیگر در آستانه صعود به فینال جام حذفی و قهرمانی آلومینیوم قرار دارد. فوتسالیست ها نیز در آستانه صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر هستند.