مدیر گل گهر: قوانین فعلی دست ما را می بندد


سرویس خبر شماره: 2016155
2 مه 1403 در 6:44 ب.ظ.
2

0نقطه نظر

شرایط تمرین در سیرجان مهیا شد.

مدیر تیم فوتبال گل گهر به تشریح جزئیات آخرین وضعیت این تیم پرداخت.

مدیر گل گهر: قوانین فعلی دست ما را می بندد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حیدر افسری درباره وضعیت تیم گل گهر گفت: حضور قلانوی در سیرجان و حمایت خوب مهندس باستانی مدیرعامل شرکت گلگهر به سرعت این تیم را به جمع اعضای تیم اضافه کرد. عدد. مدعیان صدر جدول در سال دوم لیگ برتر. برند گل گهر وارد فوتبال ایران شد و خیلی سریع سطح توقعات از این تیم بالا رفت. روند نسبتا موفقی بود و گل گهر هر سال در رقابت با تیم های بزرگ ایرانی جای خود را تثبیت کرد.
افسری افزود: با رفتن امیر قلعه نویی و حضور کادرفنی جدید، ایده های جدیدی در تیم حاکم شد و گل گهر با بیش از هفتاد درصد تغییرات وارد لیگ برتر شد. به طور کلی تغییرات همیشه هزینه دارد و باید با چالش های جدیدی روبرو شد زیرا شرایط فعلی نیز تجربه جدیدی در مسیر پیشرفت گل گهر است و کمی صبر و وقت گذاشتن و حمایت از تیم لازم است. برای بازگشت به اوج خود ضروری است.
مدیر تیم گل گهر با تبریک به هواداران سیرجانی افزود: هواداران سرمایه اصلی هر باشگاهی هستند و دغدغه آنها درست و طبیعی است اما باید با صبر و حوصله این دوران را پشت سر بگذاریم زیرا با بازیکنان جوانی که به گل گهر اضافه شده اند این تیم است. حرف های زیادی برای گفتن دارد گل گهر از نظر بودجه جزو تیم های ششم تا هشتم است و کمتر از تیم های مدعی هزینه می کند و البته این به این معنا نیست که گل گهر از نظر بودجه مشکل دارد، بلکه قانون گل گهر و احترام به آن است. حال حاضر قوانین کشوری که در شروع فصل در اختیار باشگاه تعطیل شده برای جذب بازیکن است. گل گهر با اینکه متحمل ضرر و زیان می شد همیشه قوانین را رعایت می کرد.
افسری اضافه کرد: قانون سقف بودجه باعث شد گل گهر چالش های خاص خود را در جذب بازیکن داشته باشد و برای تعادل بخشیدن به تیم در پست های خاص، تعدادی بازیکن جوان را به تیم اضافه کرد. مثلاً در همان دیدار مقابل استقلال خوزستان 7 بازیکن جوان وارد زمین شدند که مجموع قراردادشان به اندازه مبلغ قرارداد یک بازیکن عادی لیگ برتری نیست. حضور بازیکنان جوان در لیگ برتر و فرصت دادن به بازیکنان جوان مستعد سرمایه‌گذاری ارزشمندی است که نتیجه آن با صبر و حوصله به دست می‌آید و هواداران قطعاً به این موضوع واقف هستند، انتظار می‌رود سطح توقعات ما در حدی باشد. از بودجه باشگاه

2012382

مدیر تیم فوتبال گل گهر در خصوص انتقاد هواداران از برگزاری برخی تمرینات این تیم در تهران گفت: حضور این تیم در سیرجان یک مطالبه بحق است و این تیم متعلق به سیرجان است اما این اتفاق نیز نیازمند زمان بود. سال اول صعود ما حتی زمین تمرینی در سیرجان نداشتیم و کادر فنی آن زمان به ناچار پیشنهاد دادند که تمرینات در سیرجان برگزار شود. در بحث نقل و انتقالات و جذب بازیکن نیز با این چالش مواجه بودیم و برخی از بازیکنان آن زمان که گل گهر و سیرجان را نمی شناختند، حاضر به حضور در تیم جدیدی که در این شهر تمرین می کرد، نبودند. لیگ برتر ترجیح داد آنها به تیم حاضر در پایتخت بروند و شاید برای گل گهر که در لیگ شناخته شده نبود، حضور در تهران انگیزه ای برای جذب بازیکن بود.
در همان ابتدای فصل تعدادی از بازیکنان لیست گلزنان حاضر نشدند با ما قرارداد ببندند زیرا به آنها گفته بودیم می توانند در سیرجان تمرین کنند.
وی ادامه داد: اما اکنون شرایط تغییر کرده و گل گهر نامی قابل احترام برای فوتبالیست های کشور است و با زیرساخت های خوبی که با حمایت مدیریت ارشد گل گهر ایجاد شده نوبت به ماندن گل گهر رسیده است. در سیرجان و این سیاست باشگاه است که این تیم به سیرجان بیاید، این موضوع به کادر فنی و بازیکنان اعلام شده است و سیاست باشگاه حضور حداکثری در سیرجان در نیم فصل است. فصل آینده نیز قطعا تمرینات گل در سیرجان پیگیری خواهد شد.
افسری با بیان اینکه مصدومیت تاثیر زیادی در نتایج گل گهر داشت، گفت: از یک سو تغییرات زیاد و مصدومیت بازیکنان کلیدی کار را برای ما پیچیده کرد. روبرتو تورس، علیرضا علیزاده، احمد زنده روح، نوید عشوری، مهران گلزاری، مسیح زاهدی، آرتا و… در مقاطع مختلف و در هفته های اخیر همزمان با این اتفاق و استفاده از بازیکنان جوان و لاک مصدوم شده اند. تجربه تاثیر زیادی روی نتایج تیم داشت.

افسری درباره بازی با استقلال خوزستان گفت: این بازی به دو قسمت تقسیم شد. بازی اول از دقیقه 1 تا 90 در حالی برگزار شد که گلگهر کاملاً در بازی بود و حریف حرفی برای گفتن نداشت، اما از دقیقه 92 که اشتباه کرد و البته این اشتباهات اغلب در فوتبال رخ می دهد. تیم تا پایان بازی تمرکز لازم را نداشت. جوانان تیم در چنین جاهایی خودی نشان می دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی