لیورپول در میان چند باشگاهی که به برنده 172 هزار پوندی برنده UCL علاقه نشان می دهد

بر اساس گزارش ها از فرانسه، لیورپول یکی از چندین باشگاه لیگ برتری است که به یک مدافع قهرمان لیگ قهرمانان اروپا علاقه نشان می دهد.

L’Equipe مدعی شد که قرمزها – به همراه آرسنال و منچستریونایتد – وضعیت فرلاند مندی را در رئال مادرید زیر نظر دارند و آینده این بازیکن 28 ساله در برنابئو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است زیرا او دیگر به صورت خودکار زیر نظر کارلو نیست. آنچلوتی

به گفته سرمربی خود، مدافع چپ 172 هزار پوندی در هفته (کاپولوژی) تمرینات پیش از ال کلاسیکو امشب را به دلیل احساس خستگی از دست داد و رهبران لالیگا همچنان با همتای خود در بایرن مونیخ آلفونسو دیویس مرتبط هستند.

بیشتر بخوانید: منابع داخلی نقل و انتقالات موضع هال را در مورد قرارداد دائمی کاروالیو در میان ادعای پیش فصل لیورپول تشریح می کند.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “آن را بگیر…” – برنده جام جهانی می گوید لیورپول باید به فکر جذب بازیکن برتر باشد.

مندی – که دو سال پیش به رئال مادرید کمک کرد تا لیورپول را در فینال لیگ قهرمانان شکست دهد – به عنوان یکی از قابل اعتمادترین توزیع کنندگان یک فوتبال در اروپا برجسته است.

او در 12 ماه گذشته در میان 1 درصد از مدافعان چپ برتر قاره برای تکمیل پاس قرار می گیرد، با میزان موفقیت او 93.3 درصد (FBref) که از همه در آنفیلد پیشی گرفته و بیش از 13 دقیقه در لیگ برتر در این فصل بازی کرده است (WhoScored) ).

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

با این حال، این بازیکن 28 ساله از نظر چندین معیار اصلی دفاعی در مقایسه با همتایان موقعیتی لیگ های اصلی اروپا (FBref) بسیار ضعیف است و بعید به نظر می رسد که قرمزها متعهد به جذب بازیکنی شوند که سنش نشان می دهد که او این کار را نمی کند. اگر بخواهیم او را بخریم، ارزش فروش مجدد زیادی نخواهد داشت.

لیورپول در حال حاضر دو مدافع چپ قابل اعتماد به نام‌های اندی رابرتسون و کوستاس تسیمیکاس دارد، جو گومز نیز می‌تواند در این پست بازی کند، بنابراین به نظر نمی‌رسد که اگر یکی از آن‌ها جدا شود، به نظر نمی‌رسد بخشی از تیم باشد که LFC به شدت به آن نیاز دارد. برای تقویت.

ما تمایل داریم این گزارش‌ها را تا زمانی که توسط سایر رسانه‌ها تایید شود، با کمی نمک همراهی کنیم.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/21/ferland-mendy-liverpool-transfer-interest/ منبع: