مذاکرات منچستریونایتد با پی اس وی آیندهوون بر سر انتقال هیجان انگیز کودی گاکپو در ژانویه – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

از تابستان که انتقال به اولدترافورد شکست خورد، یونایتد با جذب گاکپو مرتبط بوده است.

با این حال، به نظر می رسد که یونایتد در تعقیب گاکپو از رقبای خود پیشی گرفته است.

این ناشی از ناکامی PSV در راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است. فروش گاکپو احتمال سقوط مالی در استادیوم فیلیپس را کاهش می دهد.

شرایط شخصی برای این بازیکن 23 ساله مشکلی نخواهد بود. اینها در تابستان به توافق رسیدند و بازیکن همچنان از پیشنهادی که ارائه شد راضی است.

https://thepeoplesperson.com/2022/12/23/man-united-open-talks-with-psv-eindhoven-over-sensational-january-transfer-for-cody-gakpo-257010/ منبع:

مولاک می افزاید که روسای باشگاه یونایتد از تنگنای نقدی باشگاه هلندی و ناامیدی آنها برای فروش فوری مطلع شده اند.

اریک تن هاگ احساس می کند که ورود گاکپو پس از پیروزی در نبرد اراده هایش با کریستیانو رونالدو در تعطیلات جام جهانی، تلاش او را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر تقویت می کند. گاکپو گرسنگی و پرخاشگری را به ارمغان خواهد آورد که سرمربی یونایتد احساس کرد رونالدو دیگر نمی تواند در سن 37 سالگی ارائه دهد.”

سیمون مولاک از آینه گزارش می دهد، منچستریونایتد مذاکرات خود را با پی اس وی آیندهوون برای جذب کودی گاکپو آغاز کرده است.

یونایتد در طول هفته پس از اینکه متوجه شد مشکلات مالی احتمالی در PSV به این معنی است که باشگاه هلندی آماده است تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات در ماه آینده باز می شود کمتر از 50 میلیون پوند از این مهاجم 23 ساله پول نقد کند، حرکت خود را تحریک کرد.

خود گاکپو به شدت آماده جدایی است تا به باشگاه فعلی خود کمک کند تا از خرابی مالی جلوگیری کند. گلزن به جای اینکه تا تابستان صبر کند، می خواهد انتقالی در ژانویه انجام شود.

زمانی که تصمیمی بین گاکپو و آنتونی باید گرفته می شد، اریک تن هاگ بازیکن سابق خود در آژاکس را انتخاب کرد که به این معنی بود که گاکپو در PSV باقی می ماند.

تن هاگ از آن زمان به بعد علاقه خود را حفظ کرده است و بازیکنانی مانند رئال مادرید، آرسنال، نیوکاسل، لیدز و ساوتهمپتون نیز علاقه مند به جذب این مهاجم هستند.


منچستریونایتد مذاکرات خود را با پی اس وی آیندهوون بر سر انتقال کودی گاکپو مهاجم پرکار در ژانویه آغاز کرده است.