دل بوسکه: من مسی را به رونالدو ترجیح می دهم

دل بوسکه در مصاحبه با مارکا گفت: بهترین بازیکنی که تا به حال دیده ام لیونل مسی است. بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، من مسی را انتخاب می کنم. او فصول فوق العاده ای داشت و همیشه تیم هایش را به جلو هدایت می کرد.

1784389

دل بوسکه در سال 2015 به ایندیپندنت گفت: “در آن زمان تلاش هایی برای انجام این کار (برای تشویق مسی به پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا) وجود داشت، اما او تصمیم گرفت به کشور خود وفادار بماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویسنته دل بوسکه پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین با درخشش لیونل مسی، ضمن تمجید از کیفیت و ثبات بالای او، تاکید کرد که این بازیکن را به کریستیانو رونالدو ترجیح می دهد.

پیش از این در سال های اخیر، سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا اعتراف کرد که فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) تلاش های ناموفقی برای تغییر ملیت مسی و بازی او در تیم ملی اسپانیا به جای آرژانتین انجام داده است.

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا لیونل مسی را بهترین بازیکنی که تا به حال دیده است نامیده است.

دل بوسکه: من مسی را به رونالدو ترجیح می دهم

مسی در شهر روزاریو آرژانتین متولد شد اما در سنین پایین کشورش را ترک کرد و در سال 2001 در 13 سالگی به اسپانیا رفت و به آکادمی جوانان بارسلونا پیوست. او اولین بازی خود را برای آرژانتین در سن 18 سالگی در یک بازی دوستانه مقابل مجارستان پس از رد درخواست او برای تغییر ملیت توسط اسپانیا انجام داد.

1784388



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1860855
ژانویه 03, 1401 در 01:15
5.4K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

او بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده ام