مسی، دی ماریا و بوسکتس با 500 میلیون در الهلال!

سردبیر مارکا مدعی شد که مطمئن است لیونل مسی پیشنهاد الهلال را خواهد پذیرفت و بوسکتس و دی ماریا او را در سفر به عربستان سعودی همراهی خواهند کرد.

مسی، دی ماریا و بوسکتس با 500 میلیون در الهلال!

فلیکس دیاز، سردبیر روزنامه مارکا، شب گذشته مهمان برنامه تلفنی SBC عربستان سعودی بود. وی به تمامی شایعات مربوط به نقل و انتقالات از عربستان و ذکر نام بزرگان دنیای فوتبال برای حضور در این کشور اشاره کرد.

البته شگفتی های الهلال در نقل و انتقالات به همین جا ختم نمی شود. وی از برنامه های این تیم برای جذب ستاره های دنیای فوتبال خبر داد و گفت: مسی با دی ماریا راهی الهلال می شود. من متقاعد شده ام که لئو به بارسلونا باز نخواهد گشت. بوسکتس در الهلال نیز آنها را همراهی می کند. پیشنهاد تیم عربستانی به این بازیکنان 500 میلیون یورو است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خبر ورود لیونل مسی به الهلال هر روز وارد فاز جدی تری می شود. روزنامه مارکا روز گذشته گزارش داد که لیونل مسی به پذیرش پیشنهاد این تیم عربستانی بسیار نزدیک است و جالبتر اینکه دی ماریا و بوسکتس نیز قرار است او را در سفر به عربستان همراهی کنند.

دیاز در ادامه با قاطعیت درباره پیوستن فوق ستاره پاریسی به تیم عربستانی گفت: 100 درصد مطمئن هستم که او به الهلال خواهد آمد. مثل زمانی که رونالدو به نصر منتقل شد، مطمئن بودم که به عربستان خواهد رفت.

سردبیر مارکا در مورد آینده بنزما و آلبا نیز گفت: کریم قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نکرده است. او از الاتحاد پیشنهاد دارد و به این تیم نزدیک است. جوردی آلبا ممکن است نتواند به الهلال سفر کند اما از عربستان پیشنهاداتی دارد.

1879892



مجله اخبار فوتبال خارجی

قسمت اصلی صحبت های دیاز درباره آینده کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود. او گفت: پدر مسی و اطرافیانش می گویند بازگشت لئو به بارسلونا پیچیده است. پاریس تا چند روز دیگر خبر جدایی مسی را اعلام می کند و پس از آن نظر نهایی خود را به باشگاه الهلال عربستان خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1940001
05 ژوئن 1402 ساعت 12:46 |
5.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

ادعای مارکا و احتمال 100 درصدی حضور لئو در عربستان