مصاحبه جنجالی کاپیتان سابق استقلال


سرویس خبر شماره: 2016073
2 مه 1403 در 1:15 ب.ظ.
5.6 هزار |

6نقطه نظر

اگر شکایتی دارید به سامانه ثنا در خدمتم بفرستید!

مدافع سابق استقلال مدعی است هیچ اطلاعیه ای از کمیسیون اخلاق دریافت نکرده و با توجه به اینکه الان دیگر در فوتبال نیست و یک فرد حقیقی محسوب می شود باید شکایت شما را در سامانه ثنا ثبت کند.

مصاحبه جنجالی کاپیتان سابق استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اظهارات امیرحسین صادقی علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس (رضا درویش)، با شکایت باشگاه پرسپولیس و پیگیری های آن، مدافع و کاپیتان سابق استقلال به کمیته دعوت شد. از اخلاق

در همین راستا با امیرحسین صادقی گفت وگویی انجام دادیم که بار دیگر با همان شور و شوق و خوانندگی به سبک خودش به این موضوع پاسخ داد.

ابتدا در مورد دعوت خود به کمیته اخلاق صحبت کنید. آیا داستان را می دانید؟
نه به خدا در فضای مجازی دیدم دعوت شدم. صبح که از خواب بیدار شدم و چشمانم را باز کردم، دیدم نوشته اند کمیته اخلاق مرا دعوت کرده است. اما هیچ پیامی دریافت نکردم و حتی سیستم ثنا را چک کردم دیدم خبری نیست. خدا را شکر در این سال ها آنقدر شکایت دریافت کردم که سیستم سانای من کاملاً فعال است و هر روز آن را بررسی می کنم. هیچ اطلاعیه ای برای من ارسال نشده که الان فوتبال بازی نمی کنم و یک شخص واقعی محسوب می شوم و اگر دوستان کاری دارند به ثنا بفرستند در خدمت شما هستم.

چی بود؟
خدای من چی بگم من کری را نخوانده ام و وارد آن فضا نشده ام و یکی دو سال است که وارد آن فضا نشده ام و اگر به یکی دو بازیکن حریف پاسخ می دادم چون به من توهین کردند. با این حال من به آقای بهروز رهبر احترام می گذارم. او بازیکن بزرگی است و یک بازیکن تیم ملی بود و فکر می کنم در مورد او سوءتفاهم وجود داشت. این که بیایند و در تلویزیون بگویند این ستاره های استقلال قلابی هستند و می توانید در گمرک بخرید، خوب نیست. آقای بهروز شما یکی از مهمانان اکران فیلم ناصرخان بودید و با توجه به اینکه قسمت هایی از مسابقه قهرمانی استقلال در این فیلم وجود داشت و شاهد آن بودید، حتی زیر بنر این فیلم امضا هم کردید. در مورد این چیزها صحبت کن برادر من

1898421

اما شکایت پرسپولیس مربوط به صحبت دیگری است که شما کردید.
به نظر من باید این حرف ها را کنار بگذاریم. این سخنان کودکانه و بهانه است. نیایید و نگویید که نمی خواهند قهرمان شوند. بخدا در دوره فرهاد مجیدی همه کار کردند تا تیم قهرمان نشود اما خودش می گفت من می جنگم و تیم 9 نفره ام را قهرمان می کنم. او آن را در داخل زمین جمع کرد و حالا بگذریم که خارج از زمین موضوع متفاوت است. من با احترام به او (رضا درویش) پاسخ دادم و نمی دانم چرا ناراحت هستند. پرسیدم چه کسی دوست ندارد وقتی در سال های اخیر قهرمان شده اید، قهرمان شوید. حالا شاید من قبلاً کری را خوانده بودم و حتی وزیر و آقازاده اش می دانستند چه خبر است. اما بحث من با او این بود که به عنوان مدیرعامل باشگاه چرا این حرف ها را می زنی؟ من منظور آنها را نمی فهمم، چه کسی نمی خواهد آنها قهرمان شوند؟ نگاهی به وضعیت داوری بیندازید تا متوجه شوید کدام تیم کفه ترازو را می زند. چرا مدیرعامل استقلال به این دلیل چنین حرف هایی نمی زند و عذرخواهی نمی کند.
اما حرف های شما بوی کاری تند می داد و باعث شد تا پرسپولیس الان اتهام بزند.
گفتم چرا مدیر عامل باید چنین حرف هایی بزند وقتی تیمش در سال های اخیر قهرمان شده و کی نمی خواهد آنها قهرمان شوند. بعداً هواداران این تیم به اندازه ای که لیاقت داشتند به صفحه من نظر دادند. من نمی خواهم کسی را بلاک کنم و از این چیزها خوشم نمی آید، اما دوست عزیز شما بیا کری بخوانید. یعنی بدترین توهین ها را به خانواده من و مادرم که چهار سال است از دنیا رفته است می کنید. در پاسخ به شما چه بگویم و چه کار کنم؟ من شاید جزو معدود استقلالی هایی بودم که پیروزی یحیی گل محمدی را تبریک گفت. حتی به برانکو ایوانکوویچ. من در مورد این سوال زیاد شنیده ام، دوستان فریلنسر. اما اینطور نیست که بخواهیم حال و هوای کری را خراب کنیم و دنبال فحاشی و بهانه گیری برویم. الان کمیته اخلاق می خواهد با من در مورد چه چیزی صحبت کند؟ من الان شغلی در فوتبال ندارم و یک فرد واقعی هستم که آنها را خوانده یا پاسخ داده ام. آیا اکنون قرار است کسی ویدیویی از او در حال خواندن کری یا چیزی به نام کمیته اخلاق ارائه دهد؟ آدم با احترام حرف می زند و بحثی در کار نیست. شاید سه یا چهار سال پیش کری را می خواندم، اما در این بحث فقط به ادعای عجیب آنها پاسخ داده ام. نزدیکان من پرسپولیسی هستند و هیچ مشکلی نداشتم و همانطور که گفتم فقط کری بود.

1745174

وقتی از شما خواسته می شود چه پاسخی می خواهید بدهید؟
ببینید در مورد دعوت به کمیته اخلاق چه گفتم. بحث هست لطفا با سامانه ثنا شکایت کنید هر جا که هستید در خدمتم. اما هیچ اطلاعیه ای شخصا دریافت نشد. به آخرین مصاحبه او (رضا درویش) نگاهی بیندازید و ببینید چه می گوید. گفت من اسمار را آوردم و همه به من حمله کردند. شما چیزی می گویید که با منطق جور در نمی آید. یحیی گل محمدی را کنار گذاشتید و مسلم است که بحثی می شود اما باید به کادر او هم احترام بگذاریم. کادر او خارجی بودند و قطعا به قهرمانی تیم کمک کردند.

تصمیم شما چیست، به کمیته اخلاق مراجعه می کنید یا خیر؟
من مشکلی ندارم و اگر نوتیفیکیشن بگیرم حتما میرم اونجا. اما این را هم بگویم که آقای درویش به عنوان یک استقلالی مشکلی برای شکایت از استقلالی ندارد. اما زشت است یک استقلالی از کاپیتان سابق این تیم گلایه کند!

شما با سپهر حیدری هم درگیری داشتید که واقعا برای هر کدام از شما که خانواده دارید و کاپیتان تیم های پرسپولیس و استقلال بوده اید خارج از شخصیت است. آیا این مشکل را قبول دارید؟
قطعا. شاید اون موقع اشتباه می کردم ولی الان کاملا موافقم که نباید بحث رو به این شکل ادامه می دادیم. در مورد بحث دیگری هم باید بگویم، وقتی یک نفر صحبت می کند و ادعا می کند باید به طرف مقابل یک تریبون بدهد تا از طریق آنها جواب بدهد. شکایت کردم که جای پاسخگویی ندارم. ببینید الان صفحه من باز است و هرکس انتقاد یا بحثی دارد می تواند با احترام متقابل بگوید و اشکالی ندارد. ولی دوست عزیز وقتی میای به مادرم که چهار ساله فوت کرده توهین کنی من چی جواب بدم؟

مجله اخبار فوتبال داخلی